افتتاحیه مردمی اولین تماشاخانه سیارکانون خراسان رضوی در مجتمع شوق زندگی برگزار شد

همزمان با آغاز هفته ملی کودک اولین تماشاخانه سیار خراسان رضوی با قابلیت اجرای تئاتر، اکران فیلم و کتابخانه سیار در بوستان شوق زندگی در جمع کودکان و نوجوانان حاشیه شهر مشهد شروع به کار کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان‌رضوی، مراسم بهره‌برداری مردمی از اولین تماشاخانه سیار خراسان رضوی با حضور مدیر عامل کانون پرورش فکری کشور، مسئولین استانی و کودکان و نوجوانان حاشیه شهر مشهد عصر امروز در بوستان شوق زندگی برگزار شد.

مهدی علی اکبرزاده مدیرعامل کانون پرورش فکری کشور با بیان اهمیت شادی و نشاط در سنین کودکی خاطر نشان کرد: تماشاخانه سیار یک محصول فرهنگی بومی است که می‌تواند علاوه بر رقم زدن اوقات با نشاط برای کودکان و نوجوانان، تغذیه فرهنگی مناسبی در اختیار آنان قرار دهد.

در ادامه برنامه ابراهیم زره ساز مدیرکل کانون پرورش فکری خراسان رضوی  با بیان اینکه تربیت کودکان و نوجوانان امروزه از اهمیت بالایی در خانواده ها برخوردار است اذعان داشت: مسئولین و متولیان امر هرقدر به ظرفیت بالای موجود در کودکان و نوجوان اهتمام ورزند در اهداف خود در استان موفق تر خواهند بود.

محمدعلی نبی‌پور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی  در این مراسم ضمن تاکید بر اهمیت توجه به مقوله کودکان و عوامل موثر در رشد و تربیت آنها خاطر نشان کرد: همکاری، هم افزایی و مشارکت دستگاه های مختلف استان منشا اثرات گوناگونی خواهد بود که تولید و بهره برداری از اولین تماشاخانه سیار در خراسان رضوی از این دست اقدامات می باشد.

لازم به ذکر است اجرای تئاتر، نمایش سیاه بازی و نقالی از دیگر بخش های برنامه بود که برای کودکان و نوجوانان حاضر در مراسم پیش بینی و اجرا شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 12 =