حال خوش کودکی ، رنگ خوش زندگی برای کودکان پر نشاط و صمیمی روستا

به همت کتاب خانه سیار روستایی کانون استان اصفهان و با همکاری آموزش و پرورش ناحیه 6 اصفهان و دبستان حاج مهدی کارگر روستای حیدرآباد برگزارشد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان، در سومین روز هفته ملی کودک با همت کتاب خانه سیار روستایی اصفهان، اداره آموزش و پرورش ناحیه 6 اصفهان و دبستان حاج مهدی کارگر روستای حیدرآباد برای کودکان روستا جشن باشکوهی برگزار گردید.

نسرین باباپور سرپرست اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان ضمن تبریک هفته ملی کودک به بچه ها با توجه به حدیثی از پیامبر مکرم اسلام حضرت محمد(ص) که فرموده اند: "هر کس دل بچه ها را شاد کند برای خودش غرفه ای از بهشت خریداری کرده است" بیان داشت: شاد کردن دل کودکان هنر مربیان کانون است و ما امروز در این برنامه مفرح ، شاهد شادمانی این کودکان معصوم و آینده ساز ایران اسلامی بودیم و باید به این درک مشترک برسیم که شور و نشاط بچه ها شادی بخش زندگی ما بزرگترهاست.

اجرای مسابقه، بازی، نمایش چله زری از تولیدات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان، اجرای طنز بابا رحمان و مجری برنامه در فضایی شاد و صمیمی، گفتگوی بابا رحمان در خصوص حقوق  کودکان با بچه ها و دادن هدیه هایی به بچه ها از برنامه های خوب این جشن باشکوه بود.

شایان ذکر است بچه های روستا در این برنامه خواستار حقوق خود از قبیل:بازی کردن، شادی، تحصیل، رفاه و آسایش،  داشتن کتاب خانه مخصوص کودک و نوجوان، امکانات ورزشی،هنری و فرهنگی بودند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 15 =