دیدار کودکان بسطامی با اعضای شورای شهر

اعضای کودک مرکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بسطام در دومین‌روز از هفته‌ی ملی کودک با رئیس و اعضای شورای شهر خود، دیدار و گفت‌وگو کردند.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان سمنان، مریم کریمی مسئول مرکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بسطام از دیدار اعضای کودک مرکز با رئیس و اعضای شورای شهر در روز شنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۰ و دومین‌روز از هفته‌ی ملی کودک در محل شورا، خبر داد و گفت: اعضا در این دیدار ضمن گفت‌وگو با اعضای شورا خواسته‌ها و نیازهای خود را بیان کردند.

محمدهاشم حسنی رئیس شورای شهر ضمن تبریک هفته‌ی ملی کودک از حضور در جمع کودکان فعال و کتاب‌خوان کانون بسطام، ابراز خرسندی و از مربیان این‌مجموعه‌ی تخصصی حوزه‌ی کودک و نوجوان، قدردانی کرد.

حسنی با اشاره به بیانیه هفته‌ی ملی کودک تأکید کرد: مهم‌ترین وظیفه‌ی ما بزرگ‌ترها تلاش برای ایجاد دنیایی پر از آرامش برای فردای کودکان است و بایست محبت و شادی را به کودکان ارزانی بداریم و صلح و دوستی را برای تمام کودکان جهان آرزو کنیم.

کریمی اظهار داشت: در بخشی از این دیدار، فاطمه‌زهرا اسماعیلی عضو نونهال کانون بسطام به قرائت بیانیه‌ روز جهانی کودک پرداخت و اعضای شورا خاطراتی از دوران خوش کودکی خود بیان کردند.

گفنی است، در پایان این دیدار، اعضای کانون بسطام از سوی رئیس شورا و معاون شهردار تجلیل شدند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =