اعضای مرکز فرهنگی هنری رستم با فرماندار دیدار کردند

جمعی از اعضا و مربیان مرکز فرهنگی هنری رستم، با فرماندار این شهرستان دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس، در این دیدار، معصومه پناهی، مربی مسوول مرکز رستم، ضمن ارائه گزارش برنامه‌ها و فعالیت‌های کانون در ایام مختلف، ویژه برنامه‌های هفته ملی کوک را برشمرد و قدردانی اعضا و مربیان کانون برای حمایت‌های صورت گرفته از سوی فرمانداری را به گوش فرماندار رساند.  

در ادامه این دیدار، اعضا با فرماندار به گفتگو نشستند. توجه بیشتر به کانون و تجهیزات سالن نمایش، راه‌اندازی  واحد سیار با هدف خدمات‌رسانی به کودکان و نوجوانان روستایی، ایجاد فضای سبز وپارک تفریحی در شهرستان و ساختن آزمایشگاه برای انجام فعالیت‌های عملی، درخواست اعضای مرکز رستم از فرماندار بود.

بر اساس این گزارش سید ابوطالب حسینی،  فرماندار شهرستان رستم ضمن تبریک هفته ملی کودک، کودکان را هم‌چون نهالی دانست که با تلاش‌های مربیان، به درختی تنومند تبدیل و موجب سرافرازی جامعه می‌شوند.

حسینی ضمن تقدیر از مربیان کانون برای اجرای فعالیت‌های فرهنگی، هنری و ادبی متناسب با آموزه‌های دینی و اسلامی، به اعضا حاضر در جلسه قول داد تا با پیگیری موارد مطرح شده، برای رفع مشکلات و کمبودها، تلاش کند.

فرماندار رستم از مربیان مرکز قدردانی و با اهدای هدیه از اعضا تقدیر کرد.  

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 11 =