کد خبر: 308461
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۵
بازدید 854
«حال خوش کودکی، رنگ خوش زندگی» در مراکز کانون کرمان

مراکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان هفته ملی کودک را با اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی، هنری و ادبی برای بچه‌ها جشن گرفتند.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان کرمان، مراکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان به صورت حضوری و مجازی از ۱۶ تا ۲۲ مهر ۱۴۰۰ و همزمان با هفته ملی کودک شعار «حال خوش کودکی، رنگ خوش زندگی» را در کنار بچه‌ها اجرایی کردند.

مرکز فرهنگی‌هنری بروات؛

اهدای کتاب به کودکان مناطقی که از مرکز فرهنگی‌هنری بروات  فاصله دارند از برنامه‌های ویژه این هفته بود که با شعار «حال خوش کودکی، رنگ خوش زندگی» انجام شد. همچنین نگاه ویژه به همه پدیده‌های خداوند باعث شد تا مربیان کانون پرورش فکری بروات در این هفته پیمان از این پس با موجودات خداوند مهربان‌تر باشیم را تمدید کنند.

مرکز فرهنگی‌هنری شماره یک بردسیر؛

ویژه برنامه «یک دنیا کودکی» در سالن اجتماعات این مرکز با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی با حضور کودکان و والدینشان با جرای برنامه‌های قصه گویی، نمایش، مسابقه و...  به صورت آهنگین و شاد برگزار شد. همچنین در پایان جشن با حضور بچه‌ها یک نهال در حیاط مرکز به یادگار کاشته شد.

مرکز فرهنگی‌هنری جوپار؛

اعضا به علت رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی به صورت گروه‌های ۱۰ نفره به مرکز دعوت شدند و نقاشی کشیدند، شعر خواندند و کودکی کردند.

مرکز فرهنگی‌هنری شماره دو رفسنجان؛

مربیان این مرکز در دبستان دخترانه «ایمان» حضور یافتند و برای بچه‌ها قصه‌گویی اجرا کردند، با هم بازی کردند و کاردستی ساختند، مهارت چاپ نقاشی روی کیف‌های آماده شده را یاد گرفتند و فعالیت ادبی انجام دادند.

مرکز فرهنگی‌هنری جیرفت؛

حمیدرضا واحدی شاعر و نویسنده، مسئول انجمن سبزواران «شهر جیرفت»، مسئول انجمن آئینی جنوب کرمان به مناسبت هفته ملی کودک، مهمان نشست ادبی این مرکز شد و به مباحثی چون شعر نو و ترانه پرداخت، کتاب و شخصیت شاعران نامی ایران چون سعدی، حافظ و مولانا معرفی شد. اشعاری از بیوک ملکی، مصطفی رحماندوست، سیمین بهبهانی و ... خوانده شد و پایان‌بخش این نشست ادبی خوانش و نقد سروده‌های اعضا در حضور مهمان برنامه بود.

مرکز فرهنگی‌هنری کهنوج؛

بچه‌ها به همراه خانواده‌ها و مسئولان شهر کهنوج در محل گلزار شهدای گمنام شهر جمع شدند، بادکنک هدیه گرفتند و بادبادک‌هایشان را به همراه امیدها و آرزوهایشان به آسمان سپردند و همچنین به بچه‌هایی که بادبادک‌هایشان بلندتر پریدند جایزه داده شد.

مرکز فرهنگی‌هنری بم؛

مربیان این مرکز در یکی از موسسات خیریه شهر به دیدار بچه‌ها رفتند و جشن هفته ملی کودک را با اجرای شعرخوانی، مسابقه و بازی و اهدای کتاب با شعار «حال خوش کودکی، رنگ خوش زندگی» برگزار کردند.

مرکز فرهنگی‌هنری زرند؛

جشن کودکی در زرند با حضور مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در روستای احمدآباد و دبستان «شهید دیالمه» با اجرای فعالیت‌های فرهنگی، هنری و ادبی برگزار شد.

مرکز فرهنگی هنری شهربابک؛

دبستان دخترانه نیایش شهربابک میزبان اجرای فعالیت‌های نمایش، قصه‌گویی، ترانه‌خوانی‌های کودکانه بود و بچه‌های این مدرسه با نوشتن آرزوهایشان روی بادکنک‌های اهدایی و خواستن آینده‌ای روشن روز خاطره‌انگیزی را سپری کردند.

مرکز فرهنگی‌هنری شماره شش شهر کرمان؛

تجربه ی رنگ خوش کودکی در هفته ملی کودک و در دبستان بحرالعلوم با اجرای برنامه‌های شادی چون قصه‌گویی، نمایش عروسکی، بازی، نرمش و مسابقه اتفاق افتاد. معرفی کتاب «درخت شکلات» از مجموعه قصه‌های پپوچی نوشته کلر ژوبرت و انتقال غیرمستقیم مفهوم مسئولیت فردی و اجتماعی، بهداشت و فرهنگ شهروندی ویژه‌برنامه این روز بود که در قالب نمایش اجرا شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 11 =