کد خبر: 308739
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۰
بازدید 283
«حال خوش کودکی، رنگ خوش زندگی» ادامه دارد

جشن مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان درروزهای پایانی هفته ملی کودک ادامه دارد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان کرمان، مراکز ثابت و سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان با بهبود شرایط کرونایی کشور، بعد از مدت‌ها به صورت حضوری میزبان بچه‌ها بودند و هفته ملی کودک را در کنار کودکان و نوجوانان جشن گرفتند.

مرکز فرهنگی‌هنری انار؛

اعضای قدیم و جدید این مرکز به مناسبت این هفته در جلسه هم‌اندیشی «کودکان دیروز و امروز» و یادبود اعضای شهید مرکز فرهنگی‌هنری کانون انار شرکت کردند. دکلمه «رویاهای کودکی به حقیقت خواهد پیوست» و خاطرات شیرین اعضای قدیم از روزهای حضورشان در کانون را شنیدند. نمایشگاهی از عکس‌های قدیمی اعضا کودک دیروز نیز در مرکز دایر گردید که مورد استقبال اعضا قدیمی واقع شد.

مرکز فرهنگی‌هنری ثابت و سیار رستم‌آباد؛

مربیان دو مرکز فرهنگی‌هنری ثابت و سیار رستم‌آباد با حضور در مدارس شاهد، تربیت و موسسه خیریه مرادآباد رستم‌آباد با اجرای فعالیت‌های شاد فرهنگی و هنری چون شعرخوانی، کاردستی و قصه‌گویی هفته ملی کودک را با بچه‌های این مناطق شریک شدند و شعار «حال خوش کودکی، رنگ خوش زندگی» را تکرار کردند.

مرکز فرهنگی‌هنری سیار شهر کرمان؛

مرکز فرهنگی‌هنری سیار شهر کرمان هم به بهانه هفته ملی کودک چون همیشه شادی را با نمایش فیلم برای بچه‌های دو منطقه کم‌برخوردار و حاشیه شهر هدیه برد.

مرکز فرهنگی‌هنری سیار روستایی منوجان؛

خودرو مرکز فرهنگی‌هنری سیار روستایی منوجان این هفته با شعار «حال خوش کودکی، رنگ خوش زندگی» به آغوش باز بچه‌های این دیار برگشت. درمدارس این منطقه بچه‌ها با مربی کاردستی درست کردند، شعر خواندند، قصه شنیدند و کتاب هدیه گرفتند.

مراکز فرهنگی‌هنری شهداد، راین، گروه و راور؛

مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهداد، راین، گروه و راور هفته ملی کودک را با

حضور در مدارش شهرستان و ارتباط نزدیک با کودکان و اجرای برنامه‌های شاد فرهنگی، هنری و ادبی و اهدای کتاب سپری کردند و همچنین در فضای مرکز هم میزبان کودکانی بودند که این هفته به نام‌شان ثبت شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =