کد خبر: 308762
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۵
بازدید 333
«شب قصه» در سیرجان برگزار شد

ویژه‌برنامه شب قصه با همکاری انجمن قصه‌گویی «زیر گنبد کبود» کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیرجان و به مناسبت هفته ملی کودک برگزار شد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان کرمان، به مناسبت هفته ملی کودک «شب قصه» با همکاری انجمن قصه‌گویی «زیر گنبد کبود» کانون سیرجان، انجمن «مادران قصه‌گو» و موسسه فرهنگی‌هنری معراج اندیشه گل‌گهر سیرجان چهرشنبه ۲۱ مهر ۱۴۰۰ در سالن غدیر این شهرستان برگزار شد.

بنابر این خبر، در این برنامه فرزانه ایران‌نژاد مربی مسئول مرکز فرهنگی‌هنری کانون سیرجان قصه «بی دعوت»، محمد ستوده قصه «عروسی خاله سوسکه»، اسدی قصه «سنجاب مهربان» را همراه با تعامل با بچه‌ها تعریف کردند. همچنین این برنامه با شعرخوانی و پخش موسیقی‌های کودکانه شب قصه شاد و خاطره‌انگیزی را برای کودکان شهر سیرجان به همراه داشت. این برنامه به صورت زنده از صفحه اینستاگرام موسسه فرهنگی هنری معراج اندیشه گل گهر سیرجان نیز برای مخاطبین مجازی پخش شد.

همچنین به مناسبت این هفته، نشست مربیان و اعضای قدیمی و فعالان حوزه کودک در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیرجان برگزار شد و در این دورهمی اعضای قدیمی از خاطرات روزهای حضورشان در کانون گفتند.

این در حالی است که، گفتگو و تبادل نظر در مورد تهدیدها و آسیب‌های فضای مجازی و علل و عوامل فاصله‌گیری کودکان از کتاب و مطالعه از دیگر موضوعات مطرح شده در این نشست بود.

اهدای نشریه «گوهرانه» که  آثار بعضی از اعضا و مربیان کانون در آن منتشر شده و هر فصل توسط شرکت صنعتی و معدنی گل گهر به چاپ می‌رسد، به اعضای حاضر در نشست انجام شد.

بر همین اساس، مرکز فرهنگی‌هنری کانون سیرجان در راستای شعار هفته ملی کودک «حال خوش کودکی، رنگ خوش زندگی» فراخوان عکاسی «حال خوش کودکان» را ویژه مادران سیرجانی برگزار کرده است. مادران علاقه‌مند باید از حال خوش فرزندان‌شان عکس بگیرند و تا تاریخ ۲۲ مهر ۱۴۰۰ آن‌ها را به شماره‌های اعلام شده ارسال کنند. به سه عکس برگزیده هدیه داده خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =