راهیابی پویانمایی «بادهای پاییزی، بادهای بهاری و دو کبوتر» به جشنواره فیلم رومانی

انیمیشن کوتاه «بادهای پاییزی، بادهای بهاری و دو کبوتر» به کارگردانی صادق جوادی به بخش مسابقه یازدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم کودکان «کینو دیسی» رومانی راه پیدا کرد.

به گزارش اداره کل روابط‌ عمومی و امور بین‌الملل کانون، این فیلم در تازه‌ترین حضور بین‌المللی خود همراه با ۱۱ فیلم دیگر از کشورهای اسپانیا، رومانی، ایتالیا، فرانسه، ایران، بریتانیا، مصر، روسیه و آرژانتین در گروه فیلم‌های منتخب کودکان ۹ تا ۱۲ به نمایش گذاشته می‌شود.

پویانمایی «بادهای پاییزی، بادهای بهاری و دو کبوتر» بر اساس کتابی با همین نام نوشته احمدرضا احمدی از انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ساخته شده است.

دختری منتظر رسیدن یک نامه است. کبوتر نامه را به دست دختر می‌رساند اما اتفاقاتی در راه است.

جشنواره بین‌المللی کودکان «کینو دیسی» بزرگ‌ترین جشنواره جنوب شرق اروپا برای کودکان است که از سال ۲۰۰۹ تاسیس و هر ساله در شهر بخارست کشور رومانی با حضور کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود.

فیلم‌های کوتاه راه یافته به مسابقه در این جشنواره در پنج گروه سنی ۳ تا ۶ ساله، ۶ تا ۹ ساله، ۹ تا ۱۲ ساله، ۱۲ تا ۱۵ ساله و ۱۵ تا ۱۸ ساله رده‌بندی شده‌اند.

در بخش جنبی این دوره از جشنواره سه کارگاه آموزشی با موضوع‌های آموزش بازیگری تئاتر، قصه‌گویی، آموزش استاپ موشن و دو کارگاه بازیافت مواد دور ریختنی به صورت آنلاین و رایگان برگزار می‌شود.

یازدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم کودکان «کینو دیسی» از ۲۸ مهر تا ۹ آبان ۱۴۰۰ (۲۰ تا ۳۱ اکتبر ۲۰۲۱) در کشور رومانی به صورت مجازی برگزار می‌شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 1 =