پویانمایی «بادهای پاییزی، بادهای بهاری و دو کبوتر» نامزد جایزه کارتون کلاب شد

انیمیشن «بادهای پاییزی، بادهای بهاری و دو کبوتر» ساخته صادق جوادی از تولیدات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نامزد دریافت جایزه کارتون کلاب (Cartoon Club Award) ایتالیا شد.

 به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، این پویانمایی به همراه ۱۱ فیلم از دیگر کشورها برای دریافت جایزه سی و هفتمین جشنواره بین‌المللی «کارتون کلاب» با هم رقابت خواهند کرد.
 بر اساس این گزارش جایزه «کارتون کلاب» به فیلم‌های کوتاه انیمیشن اثر کارگردانان و تهیه‌کنندگان حرفه‌ای یا استودیوهایی که روند رو به پیشرفت صنعت انیمیشن در به‌کارگیری تکنیک‌های جدید تولید فیلم انیمیشن را دارا باشند، اهدا می‌شود.
همچنین در این رویداد هنری  فیلم‌های راه یافته به بخش مسابقه دانشجوئی برای کسب جایزه Signor Rossi Award، فیلم‌های ساخته شده از سوی کودکان برای کسب جایزه Cartoon Jury Award، فیلم‌های ویژه‌ کودکان برای دریافت جایزه Cartoon Kids Award با یک‌دیگر رقابت می‌کنند.
پویانمایی «بادهای پاییزی، بادهای بهاری و دو کبوتر» بر اساس کتابی با همین نام نوشته احمدرضا احمدی از انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ساخته شده است.
سی و هفتمین جشنواره بین‌المللی «کارتون کلاب» ۲۱ تا ۲۷ تیر ۱۴۰۰ (۱۲ تا ۱۸ جولای۲۰۲۱) به صورت حضوری و برخط (آنلاین) در شهر ریمینی ایتالیا برگزار و برنده نهائی ۲۶ تیر معرفی می‌شود.
 لازم به یادآوری است کانون در دو سال گذشته با چهار فیلم کوتاه انیمیشن «ماهیگیر و بهار» به کارگردانی سیدحسن سلطانی، «گرگم و گله می‌برم» اثر امیرهوشنگ معین، «باد دوچرخه سوار» ساخته‌ی نازنین سبحان‌سربندی و «کاش یک برادر داشتم» به کارگردانی ناهید شمس ‌دوست در این جشنواره حضور داشته است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 14 =