کسب رتبه سوم در حوزه «اوقات فراغت و نشاط اجتماعی» توسط کانون البرز

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز، رتبه سوم اوقات فراغت و نشاط اجتماعی را در بین دستگاه‌های اجرایی کسب کرد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون البرز، در آیینی که صبح روز یک‌شنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۰ در اداره‌کل  ورزش و جوانان استان البرز برگزار شد از فعالان حوزه اوقات فراغت و نشاط اجتماعی بر اساس ارزیابی ستاد غنی ‌سازی اوقات فراغت استان البرز تجلیل شد.

بر همین اساس اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان توانست به صورت مشترک با کمیته‌ی امداد امام خمینی (ره) استان رتبه‌ی سوم را کسب کند.

سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری کرج و سازمان زندان‌های استان البرز هم به ترتیب رتبه های اول و دوم را از آن خود کردند.

گفتنی است نرمین کریمی، کارشناس فرهنگی کانون البرز که به عنوان نماینده‌ی کانون  پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان در این نشست حضور داشت، ضمن معرفی فعالیت‌های کانون استان به ویژه در شرایط شیوع کرونا، لوح تقدیر با امضای مجتبی جانعلی، مدیر کل ورزش و جوانان استان را دریافت کرد.

«جانعلی» در این لوح  از کوشش های بی دریغ مدیر کل کانون البرز در کسب مقام سوم در حوزه اوقات فراغت و نشاط اجتماعی  که مبتنی بر ارزیابی ستاد غنی سازی اوقات فراغت بوده در بین دستگاه‌های اجرایی استان  بوده، صمیمانه قدردانی کرده است.

لازم به توضیح است در این آیین که از سوی اداره کل ورزش و جوانان برگزار شد ، مدیر کل و مسوولان این اداره و  جمعی از مدیران کل، معاونان و کارشناسان دستگاه‌های فعال در این حوزه حضور داشتند

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =