افزایش دستمزد مربیان پاره‌وقت و شرکتی کانون از مهر ۱۴۰۰

معاون توسعه و مدیریت منابع کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از همسان‌سازی دستمزدهای مربیان پاره‌وقت شاغل در مراکز این مجموعه فرهنگی با معلمان حق‌التدریس پاره‌وقت و شاغل در آموزش و پرورش خبر داد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، هادی یوسف‌زاده با اعلام این خبر گفت: علیرغم مشکلات مالی کانون و کمبود منابع درآمدی، افزایش دستمزد مربیان پاره‌وقت شرکتی و قراردادی شاغل در مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری و همسان‌سازی دستمزدهای آنان با مربیان حق‌التدریس آموزش و پرورش از ابتدای مهر سال ۱۴۰۰ اعمال خواهد شد.

معاون توسعه و مدیریت منابع کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان افزایش ۲۳ درصدی دستمزد مربیان پاره‌وقت و شرکتی را علاوه بر رشد ۲۵ درصدی ابتدای سال جاری اعلام کرد و توجه به سرمایه‌های انسانی این مجموعه و امنیت شغلی آنان را از اهداف ترمیم دستمزد دریافتی همکاران خواند.

او هم چنین اولویت‌های این مجموعه و نگاه مدیرعامل کانون به ساماندهی نیروی انسانی و افزایش دریافتی‌های آنان را خاطرنشان کرد و گفت: در نخستین گام، شاهد اعمال این افزایش در فیش‌های حقوقی مهر سال ۱۴۰۰ مربیان پاره‌وقت و شرکتی کانون خواهیم بود.
خاطر نشان می‌شود که کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با اهمیت دادن به توانمندی تخصصی نیروی انسانی، اولویت جذب و تامین نیروی انسانی تمام وقت خود را به همکاران پاره وقت اختصاص داده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =