برقراری فوق‌العاده مناطق مرزی کارکنان شاغل در کانون

معاون توسعه مدیریت و منابع کانون پرورش فکری از برقراری فوق‌العاده کارکنان شاغل در شهرهای مرزی کشور خبر داد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، هادی یوسف‌زاده با اعلام این خبر تاکید کرد: احکام برقراری فوق‌العاده مناطق مرزی همکاران شاغل در شهرهای استان‌های مرزی صادر شده است.

وی در عین حال تصریح کرد: این طرح استان‌های خراسان رضوی، خراسان شمالی، خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان، گلستان، بوشهر، خوزستان، ایلام، کرمانشاه، کردستان، آذربایجان‌غربی، آذربایجان‌شرقی، اردبیل، هرمزگان، مازندران و گیلان و در مجموع ۲۶۹ نفر از همکاران این استان‌ها را شامل می‌شود.

وی با بیان اینکه میانگین افزایش حقوق همکاران مشمول این طرح، در حدود ۶۵۰هزار تومان خواهد بود افزود: با وجود بار مالی ناشی از برقراری فوق‌العاده مناطق مرزی برای کانون، با پیگیری و رایزنی‌های این معاونت و تاکیدهای مدیرعامل کانون، ضمن اجرای این طرح در کانون، مقرر شد این افزایش در حقوق دی پرسنل مشمول این قانون در نظر گرفته شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع کانون افزود: با توجه به ابلاغ دادنامه هیات عمومی دیوان عدالت اداری در تاریخ ۹ آذر ۱۴۰۰ به دستگاه‌های دولتی در زمینه اجرای دوباره این طرح مقرر این افزایش از همان تاریخ ۹ آذر امسال اعمال و معوق‌های آن نیز در ماه دی پرداخت می‌شود.

دیوان عدالت اداری در بهمن سال‌ ۱۳۹۹ بخشنامه آذر ۹۸ وزارت کشور را مبنی بر لغو پرداخت فوق‌العاده مناطق مرزی، ابطال کرد که این رای به تاریخ ۹ آذر ۱۴۰۰ از سوی هیات عمومی دیوان عدالت اداری به دستگاه‌ها ابلاغ شده است.

یوسف‌زاده همچنین با اشاره به برنامه‌های معاونت توسعه مدیریت و منابع کانون در احصاء و تامین حق و حقوق همکاران در سطح کشور اظهار امیدواری کرد با مجموعه این اقدام‌ها و  سرعت‌بخشی به امور، گام‌های موثری در تحقق اهداف کمی و کیفی کانون برداشته شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =