نشست تعاملی کانون پرورش فکری کهگیلویه و بویراحمد با شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران

به منظور تعامل بیشتر و ارتباط میان سازمانی ،نشست تعاملی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با ریاست امور فرهنگی و هنری شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کهگیلویه و بویراحمد، رییس امور فرهنگی و هنری شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران با اشاره به ارتباط موثر این شرکت با کانون، گفت: شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران با توجه به ظرفیت‌هایی که دارد در راستای مسئولیت‌های اجتماعی و برقراری تعاملات سازنده و مناسب در کنار کانون پرورش فکری خواهدبود.

ابوطالب عوض زاده به کارگاه های برخط استانی اشاره کرد و افزود: ۱۳۰ نفر از  فرزندان کارکنان این شرکت در کارگاه های فصل تابستان شرکت کردند و در پاییز نیز درکارگاه های مصوب کانون نیز شرکت خواهند کرد.

کبری اخلاقی نیا، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نیز در این نشست اقدامات شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران  را درامور فرهنگی و هنری بسیار مثبت ارزیابی کرد و گفت: امید است این ارتباطات ادامه داشته باشد و کانون این آمادگی را برای برگزاری کارگاه‌های فرهنگی هنری و ادبی با حضور مربیان برای فرزندان کارکنان این شرکت به صورت حضوری و مجازی را دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =