استقبال علاقه‌مندان از کارگاه‌های برخط پاییزه کانون گیلان

۶۶ کارگاه تخصصی برخط کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان گیلان با هدایت مربیان و مدرسان آگاه و متخصص درحال برگزاری‌است.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان، برگزاری این کارگاه‌ها که با همه‌گیری ویروس کرونا و به‌منظور خدمات‌رسانی هرچه بهتر به کودکان و نوجوانان و افزایش گستره مخاطبان آغازشد، در فصل پاییز سال ۱۴۰۰ نیز روند رو به رشدی را تجربه‌کرد.

ثبت‌نام ۵۸۵ علاقه‌مند در ۶۶ کارگاه تخصصی برخط پاییزه و تنوع‌بخشی به این کارگاه‌ها در سه سطح مقدماتی، پیشرفته و تکمیلی نیز گویای استقبال علاقه‌مندان، نگاه ویژه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به خواسته‌های مخاطبان و پاسخ‌گویی به نیازهای آنان محسوب‌می‌شود.

برهمین‌اساس نیز «قصه‌گویی»، «آموزش کاردستی»، «مهارت‌های حال‌خوش‌زندگی»، «زیست‌شناسی»، «نجوم»، «رباتیک»، «آموزش پادکست»، «تفکرمنطقی» و «نقالی» از جمله کارگاه‌هایی است که در حوزه فعالیت‌های فرهنگی و علمی با استقبال همراه‌شد.

این درحالی‌است که علاقه‌مندان در کارگاه‌های با محوریت فعالیت‌های ادبی، «نوشتن‌خلاق»، «داستان‌نویسی» و «گلستان‌خوانی» را تمرین‌ خواهندکرد و در حوزه فعالیت‌های هنری نیز با مدرسان کارگاه‌های «عروسک‌سازی»، «طراحی»، «گلدوزی»، «نقاشی»، «خوش‌نویسی»، «کلاژ» و میناکاری همراه‌خواهندبود.

یادآورمی‌شود، این کارگاه‌ها از آبان سال ۱۴۰۰آغازشده و تا آذر سال جاری ادامه‌خواهدداشت و علاقه‌مندان می‌توانند برای آگاهی بیش‌تر پایگاه مجازی  کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان به‌نشانی gilan.kpf.ir مراجعه‌کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =