مدیرکل کانون سیستان و بلوچستان روز نوجوان را تبریک گفت

معصومه هادی: معرفی شهیدان فهمیده و اخلاقی به کودکان و نوجوانان و بهره‌گیری از آن در مسیر تبیین ارزش‌های انقلاب ظرفیت پرباری است که استفاده از آن بر عهده‌ی مسئولان است

به گزارش روابط‌عمومی اداره کل کانون سیستان و بلوچستان، مدیرکل کانون استان فرارسیدن روز نوجوان را تبریک گفت.

معصومه هادی در این زمینه گفت: روز نوجوان همزمان با سالگرد شهادت حسین فهمیده، که خود مظهر از جان گذشتگی و ایثار در راه وطن و اسلام است، انتخاب شده تا نوجوانان را نسبت به اهمیت‌شان برای جامعه آگاه‌تر کند.

مدیر کل کانون پرورش فکری در ادامه با اشاره به شهید اخلاقی، دیگر شهید نوجوان دفاع مقدس که از سیستان و بلوچستان برخاسته، هوشیاری و انتخاب صحیح در نزد این عزیزان را نتیجه‌ی شناخت عمیق آنان از مسائل پیرامون خود دانست و افزود: بهره‌گیری از این ظرفیت در مسیر تبیین ارزش‌های انقلاب وظیفه همه مسئولان است.

وی سپس عنوان کرد: حرکت پرشتاب دنیای امروز و فراوانی اطلاعاتی که در دسترس نوجوانان قرار دارد، علاوه بر آن که نشان دهنده‌ی دنیای متفاوت آنان با آنچه در گذشته بوده، است نشان از ضرورت نگاهی نو به برنامه‌ریزی‌ها و اقدامات مسئولان و خانواده ها دارد.

هادی هم‌چنین خطاب به نوجوانان گفت: همه‌ی روزهای سال متعلق به شماست و شما با آگاهی و اندیشه می‌توانید فردا را، آنگونه که شایسته‌ی شماست بسازید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 16 =