فراخوان ادبی «من یار مهربانم» از سوی کانون پرورش فکری استان کرمانشاه منتشر شد

مرکز آفرینش‌های ادبی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه با هدف گرامی‌داشت هفته کتاب و کتاب‌خوانی، فراخوان ادبی «من یار مهربانم» را منتشر کرد.

 به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، مرکز آفرینش‌های ادبی اداره کل کانون پرورش فکری استان، با هدف گرامی‌داشت هفته کتاب و کتاب‌خوانی و همچنین، اعتلای فرهنگ کتاب، تشویق و ترغیب کودکان و نوجوانان به کتاب‌خوانی و معرفی کتاب به عنوان یک سرمایه معنوی، فراخوان ادبی «من یار مهربانم» را منتشر کرد.

 مهناز فتاحی، مدیرکل کانون استان کرمانشاه با علام این خبر افزود: قالب آثار ارسالی برای این برنامه شامل: شعر، داستان و نثر ادبی است و گروه‌های سنی نونهال، نوخوان، نونگاه و نوجوان می‌توانند در آن شرکت کنند.

 فتاحی همچنین گفت: من یک کتابم، نامه‌ای به یک نویسنده یا قهرمان کتاب، ای فرشته سپید کاغذی، و... موضوع‌های پیشنهادی برای آفرینش آثار ادبی از سوی شرکت‌کنندگان عنوان شده است.

 بر همین اساس، علاقه‌مندان تا پایان آبان ۱۴۰۰ فرصت دارند آثار خود را به نشانی: کرمانشاه، کارمندان، ایستگاه دوم، اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، مرکز آفرینش‌های ادبی ارسال کنند. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =