نشست مجازی «کتاب‌ها پرنده‌اند» در کانون سمنان

دومین نشست فرهنگی «کتاب‌ها پرنده‌اند» با هم‌کاری سازمان فضای مجازی سراج و مشارکت مربیان مراکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سمنان، مهدی‌شهر، شهمیرزاد و سرخه برگزار شد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان سمنان، در آستانه‌ی هفته‌ی کتاب و کتاب‌خوانی، دومین نشست مجازی «کتاب‌ها پرنده‌اند» با همکاری سازمان فضای مجازی سراج و مشارکت مربیان مراکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سمنان، مهدی‌شهر، شهمیرزاد و سرخه، عصر یک‌شنبه ۲۳ آبان ۱۴۰۰ با دعوت از حمید رفایی و علی‌رضا کریمی اعضای پیشکسوت کانون مهدی‌شهر و ۴۰ شرکت‌کننده در فضای اسکای‌روم، برگزار شد.

 بر اساس این گزارش، مهمانان نشست که از شاعران، نویسندگان و پژوهشگران جوان استان بودند در بخش پرسش و پاسخ ضمن اشاره به دوران کودکی و نوجوانی خود و حضور فعال و مستمرشان در کانون پرورش فکری، درباره‌ی شرکت در فعالیت‌های فرهنگی و ادبی و هم‌چنین چگونگی کسب تجربه در زمینه‌ی نگارش کتاب و خلق اثر، مطالبی بیان کردند.

گفتنی است، رفایی شاعر غزلسرا و دبیر زبان و ادبیات فارسی است و از او کتابی با عنوان «همه کوچه‌ها بن‌بستند» چاپ شده و کریمی نیز نویسنده، پژوهشگر و دبیر جامعه‌شناسی است و کتابی با عنوان «مقرّ گردویی» منتشر کرده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 8 =