کد خبر: 310187
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۰ - ۰۸:۱۰
بازدید 371
هفته‌ی کتاب در کانون میامی

مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان میامی در هفته‌ی کتاب و کتاب‌خوانی طی دیدار با مسئولان شهرستانی و در قالب بازدید، برنامه‌های متنوعی اجرا کردند.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان سمنان، ثمانه رحیمی مسئول مرکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان میامی از اجرای برنامه‌های متنوع و فعالیت‌های فرهنگی و کتاب‌محور در هفته‌ی کتاب و کتاب‌خوانی، خبر داد و گفت: مربیان و اعضای نوجوان کانون میامی به‌مناسبت فرا رسیدن هفته‌ی کتاب به‌همراه شهردار و اعضای شورای شهر از کتابخانه‌ی الغدیر بازدید و در ادامه با علیرضا رهبری، شهردار میامی دیدار و گفت‌وگو کردند.

اعضای نوجوان حاضر در این دیدار به بیان مشکلات شهر و هم‌چنین خواسته‌ها و نیازهای خود پرداختند و در پایان شهردار از رحیمی مسئول کانون پرورش فکری شهرستان و تمامی اعضا با تقدیم هدیه‌ای تجلیل و قدردانی کرد.

ویژه‌برنامه‌ی «من فرشته‌ی کتاب‌خوان هستم» در ادامه‌ی برنامه‌های هفته‌ی کتاب با دعوت از نوآموزان پیش‌دبستانی ضحی با هدف توسعه و ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی در سالن اجتماعات کانون میامی برگزار و فعالیت‌هایی مانند قصه‌گویی، شعرخوانی، معرفی کتاب، هم‌خوانی سرود با ابراهیم اصغریان مربی کتابخانه سیار روستایی، اهدای کتاب و عکس یادگاری از سوی مربیان اجرا شد.

اعضا و مربیان کانون میامی در چهارمین‌روز از هفته‌ی کتاب و کتاب‌خوانی ضمن دیدار با مرتضی نوروزپور رئیس کمیته امداد امام‌خمینی(ره) با هدف توسعه و ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی و تشویق به مطالعه و افزایش سطح آگاهی و دانایی به معرفی کتاب‌های کانونی از جمله «آزاده»، «خدا رنگ گلابی»، «لطفاً چراغ را روشن بگذار» و...، به‌شیوه‌ی «سنگ و رنگ» پرداختند.

میز خدمت کانون میامی نیز در پنجمین‌روز از هفته‌ی کتاب با عنوان «کودک، هنر، کتاب» در محل مصلی، برگزار شد و علاوه بر استقبال اعضا و والدین از سوی امام جمعه، فرماندار، اعضای شورای شهر و... مورد بازدید قرار گرفت.

در پایان برنامه، کودکان و نوجوانانی که در این ایستگاه هنری به خلق اثر پرداختند، از سوی حجت‌الاسلام‌والمسلمین قربانعلی صفایی‌پور، امام‌جمعه میامی تجلیل شدند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 5 =