تقدیر از مدیرکل کانون پرورش فکری سیستان و بلوچستان به عنوان مدیر برگزیده در حوزه کتاب

اختتامیه‌ی بیست‌ونهمین دوره کتاب جمهوری اسلامی ایران با تقدیر از مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیستان و بلوچستان به عنوان مدیر برگزیده در حوزه کتاب و کتابخوانی برگزار شد

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون سیستان و بلوچستان، از مدیرکل و معاون فرهنگی کانون استان در جریان اختتامیه‌ی بیست‌ونهمین دوره کتاب جمهوری اسلامی ایران تقدیر شد.

در این مراسم، که به صورت هم‌زمان با سرار کشور برگزار می‌شد پس از رونمایی از تقریض مقام معظم رهبری بر کتاب «تنها گریه کن»، از فعالان حوزه‌ی کتاب و کتابخوانی تقدیر شد.

بر همین اساس از معصومه هادی به عنوان مدیر برگزیده در حوزه‌ی کتاب و کتابخوانی استان تجلیل شد. در بخشی از لوح سپاسی که به مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اهدا شد، آمده است: امید است خدمات ارجمند و ماندگار حضرتعالی در امر توسه‌ی فرهنگی کتابت و دانش‌پژوهی، درخت بارآوری شود تا فرزندان میهن در سایه‌سار امن آن بیارامند و به زیور دانایی و بصیرت آراسته شوند.

در ادامه از محبوبه کلبعلی، معاون فرهنگی کانون استان نیز به جهت تالیف کتاب «خورشید و هامون» با تصویرگری کنیزرضا کیخا(همکار پیشکسوت کانون استان) تقدیر شد.

گفتنی است در این مراسم، که به میزبانی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زاهدان و جمعی از مدیران و فرماندهان حضور داشتند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 8 =