تقدیر از سه اثر کانون در نوزدهمین جشنواره کتاب رشد

سه کتاب از تولیدات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در حالی در نوزدهمین جشنواره کتاب رشد شایسته تقدیر شناخته شد که انتشارات کانون نیز به عنوان یکی از ناشران موفق در نشر آثار آموزشی و تربیتی مورد قدردانی قرار گرفت.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، آیین معرفی برگزیدگان و آثار شایسته تقدیر جشنواره کتاب رشد از سوی سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی روز ۳۰ آبان ۱۴۰۰ برگزار شد.

بر اساس این خبر، کتاب «دانشنامه اسباب‌بازی‌های تهران قدیم» اثر زردشت هوشور در گروه بازی و سرگرمی، کتاب «عروس کیه؟، دوماد کیه؟» سروده پیوند فرهادی در گروه پیش دبستانی کتاب‌های داستانی و «درآمدی بر رویکرد زیبایی‌شناختی به ادبیات کودک»، نوشته‌ ماریا نیکولاویا، ترجمه مهدی حجوانی و فاطمه زمانی‌تهران هر سه از انتشارات کانون شایسته تقدیر معرفی شدند.

همچنین کتاب‌های «پسته‌های بانمک» اثر طیبه شامانی و «بادبادکم به ابرها تکیه داده» سروده مریم هاشم‌پور نیز به عنوان نامزد دریافت جایزه نوزدهمین جشنواره کتاب رشد معرفی شده بود.

بر همین اساس، در این آیین از روح‌الله کاظمی‌زاده مدیرکل نظارت بر انتشارات کانون پرور ش فکری کودکان و نوجوانان به عنوان یکی از ناشران موفق در نشر آثار آموزشی و تربیتی قدردانی شد.

کتاب‌های مناسب، در ۲۷ گروه مختلف داوریِ جشنواره کتاب رشد مورد رقابت قرار گرفتند که داوران و اعضای کمیته علمی جشنواره، ۷۲ کتاب را به‌عنوان نامزد دریافت جایزه معرفی کردند. در پایان ۱۱ کتاب برگزیده و ۲۲ اثر شایسته تقدیر انتخاب شدند.

گفتنی است در این مراسم که در مدرسه تاریخی دارالفنون برگزار شد، مؤلفانِ کتاب‌های برگزیده و مؤلفان و مترجمان آثار شایسته تقدیر نیز مورد تقدیر قرار گرفتند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 5 =