کد خبر: 310268
تاریخ انتشار: ۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۳
بازدید 127
اجرای برنامه‌ی پیک کتاب به مناسبت هفته کتاب و کتاب‌خوانی

برنامه پیک کتاب کانون پرورش فکری استان همدان به مناسبت هفته کتاب و کتاب‌خوانی در تاریخ ۲۹و۳۰ آبان‌ماه برای کودکان و نوجوانان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان برنامه‌ی «پیک کتاب» در سالن سینما کانون و با حضور ۱۰۰ نفر کودک و نوجوان برگزار شد.

در این برنامه که دانش‌آموزان دبستان خواجه‌نصیر به همراه والدینشان حضور داشتند مدیرکل کانون بیست‌ونهمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی را به کودکان و نوجوانان تبریک گفت.

بهناز ضرابی‌زاده در ادامه کودکان را با مراحل تولید کتاب آشنا کرد و افزود: افراد بسیاری در تولید یک کتاب تلاش می‌کنند و در کنار نویسنده و یا مترجم برای نشر کتاب زحمت می‌کشند. او گفت همانطور که تولد یک انسان زیباترین صحنه خلقت است تولد یک کتاب هم شگفتی‌ساز و لحظه ناب زندگی است.

در ادامه این برنامه مربیان کانون به اجرای برنامه‌های مختلف با موضوع کتاب پرداختند. تئاتر عروسکی، اجرای سرود نمایش، معرفی کتاب با روش نمایش‌خوانی، مسابقه، قصه‌گویی و رونمایی از ۴ عنوان کتاب‌ طاهره ملکی، مربی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان نهاوند از  برنامه‌های این جشن بود. شایان ذکر است در پایان مراسم روز دوم از همکاران کانون به جهت اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی، ادبی و هنری در هفته کتاب و کتاب‌خوانی تقدیر شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =