نویسندگان کرمانی پنج کتاب کودک و نوجوان معرفی کردند

پنج کتاب از سوی نویسنده‌ها و شاعران کرمانی برای کودکان و نوجوانان به صورت تصویری معرفی شد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان کرمان، به مناسبت بیست‌ونهمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی، معرفی کتاب‌های «گذر از کوه کبود» و «قصه‌اساطیر» از محمدعلی علومی، «شوالیه‌های کوچک شهر» از رضا زنگی‌آبادی، «پاهای تو منهای یک» از مجتبی احمدی و «گزیده اشعار» علی میرافضلی با حضور خود شاعران و نویسنده‌های کرمانی به صورت فیلم‌های کوتاه ساخته و منتشر شد.

بنابر این خبر، رمان «گذر از کوه کبود» از انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و نوشته محمدعلی علومی نویسنده بمی، با حضور چند شخصیت نوجوان و با موضوع حوادث پیش از انقلاب برای مخاطب نوجوان نوشته شده است. همچنین کتاب «قصه اساطیر» اثر تحقیقی و پژوهشی محمدعلی علومی با عنوان فرعی «بررسی و توضیح هزارویک‌شب و قصه‌های ایرانی براساس مبانی اسطوره‌ها» از سوی نشر آموت منتشر شده است و منبع مناسبی برای علاقه‌مندان به قصه و قصه‌گویی است.

همچنین، کتاب «شوالیه‌های کوچک شهر» از رضا زنگی‌آبادی نویسنده کرمانی از نشر هوپا با داستانی تخیلی از اهالی روستایی حوالی کرمان و با شخصیت‌ها و قصه‌های فانتزی برای مخاطب کودک و نوجوان مناسب است.

کتاب‌های شعر «پاهای تو منهای یک» از مجتبی احمدی شاعر کرمانی و «گزیده اشعار» علی میرافضلی شاعر رفسنجانی هم با گفتگو و شعرخوانی این شاعران برای مخاطب نوجوان معرفی شده است.

کلیپ‌های معرفی کتاب‌های نویسندگان کرمانی از سوی آفرینش‌های ادبی و روابط‌عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان تهیه و در صفحه اینستاگرام کانون کرمان به نشانی kanoonparvaresh­_kerman و فضای مجازی به مناسبت هفته کتاب و برای عموم مخاطبان منتشر شده است.  

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 15 =