کد خبر: 310516
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۳
بازدید 191
فراخوان مهرواره عکاسی «پرواز با نماز» منتشر شد

مهرواره استانی عکاسی «پرواز با نماز»، با مشارکت و همراهی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و ستاد اقامه نماز استان گیلان فراخوان شد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره کل کانون استان گیلان، این مهرواره استانی عکاسی با هدف تعمیق باورهای دینی مخاطبان وهم‌چنین، ترویج و توسعه فرهنگ اقامه نماز با بهره‌گیری از ابزار هنر برگزارمی‌شود.

برهمین اساس، «نماز و فرامین این فریضه الهی»، «نماز جماعت»، «نماز با خانواده» و «نماز در طبیعت»، از محورهای موضوعی این مهرواره هنری به‌شمارمی‌رود که با همکاری اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان  و ستاد اقامه نماز استان گیلان صورت‌می‌گیرد.

این درحالی است که گروه‌های سنی ۷+«نوخوان»، ۹ +«نونهال»، ۱۲+ «نونگاه»، ۱۵+ «نوجوان» ۱۸+ «اعضا ارشد»  و عکاسان بزرگ‌سال(مربیان، اولیای تربیتی و...)، از مخاطبان این مهرواره به‌شمارمی‌روند.

ارسال حداکثر ۱۰ عکس در قالب (jpg) به همراه شناسنامه اثر نیز از جمله شرایط شرکت در این مهرواره تعیین‌شده‌است و علاقه‌مندان تا ۳۰ دی ۱۴۰۰ فرصت دارند تا با ارسال آثار به جی‌میل انجمن عکاسی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان به نشانی anjomanakasigilan@gimil.comدر این رویداد هنری شرکت‌کنند.

براساس این فراخوان، معرفی آثار برتر مهرواره استانی عکاسی «پرواز با نماز» هم‌زمان با ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی صورت‌می‌گیرد و افزون بر تجلیل از برگزیدگان، آثار برتر طی برپایی نمایشگاه حضوری و مجازی در معرض‌ِدید علاقه‌مندان قرار خواهدگرفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 7 =