ویژه برنامه‌های هفته پژوهش کانون کهگیلویه و بویراحمد اعلام شد

نشست شورای آموزش‌وپژوهش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کهگیلویه و بویراحمد با دستور کار بررسی و پیش‌بینی برنامه‌های سیزدهمین دوره‌ی هفته پژوهش برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره ‌کل کانون استان کهگیلویه و بویراحمد ، در این جلسه برنامه‌های پیشنهادی سیزدهمین ویژه‌برنامه هفته پژوهش کانون این استان با حضور مدیرکل و اعضای شورا مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در ابتدای این جلسه، کبری اخلاقی‌نیا مدیرکل کانون استان توجه به امر پژوهش را مهم دانسته و بر ضرورت و اهمیت بینش پژوهشی به منظور ارتقای کیفیت فعالیت‌ها و اثربخشی آموزشی آن‌ها، تاکید کرد.

هم‌چنین برنامه‌ریزی مناسب برای هفته پژوهش، پاسداشت این مناسبت در مراکز فرهنگی هنری و کمک به بهبود فعالیت‌های پژوهشی؛ ازجمله مواردی بود که مدیرکل کانون استان در صحبت‌های خود مورد بحث قرارداد.

 سید جلیل موسوی، کارشناس آموزش و پژوهش کانون استان نیز با اشاره به شعار سیزدهمین ویژه‌برنامه هفته‌ پژوهش مبنی بر «مسأله‌شناسی تا معرفت‌شناسی» به ارایه برنامه‌های پیش‌بینی‌شده هفته مذکور با محوریت این شعار پرداخت.

شایان‌ذکر است که ویژه‌برنامه تجلیل از فعالان حوزه پژوهش، برگزاری بازید های علمی مجازی ،نشست های علمی با حضور پژوهشگران برای مراکز فرهنگی هنری و تقدیر از اعضا و مربیان اقدام پژوه کانون استان؛ ازجمله برنامه‌های این ایام است.

در ادامه این جلسه، اعضای شورا پیشنهادهای خود را جهت برگزاری بهتر برنامه‌های هفته پژوهش اعلام کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =