باز تولید سرگرمی «ذره‌بین» برای چهارمین بار

سرگرمی آموزشی و کمک آموزشی «ذره‌بین» با توجه به استقبال خانواده‌ها، کودکان و نوجوانان برای چهارمین بار باز تولید می‌شود.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، سرگرمی «ذره‌بین» با همکاری شرکت «بازی‌تا» با توجه به اعلام همکاری کانون و حمایت از تولیدکنندگان اسباب‌بازی برای تولید مشترک، در زمستان امسال به تعداد ۵هزار عدد تولید و عرضه می‌شود.

مدیرکل سرگرمی‌های سازنده و بازی‌های رایانه‌ای کانون پرورش فکری در این باره گفت: این سرگرمی که برای گروه سنی سه سال به بالا تولید شده، باعث تقویت حافظه کوتاه مدت و افزایش اعتماد به نفس کودکان و نوجوانان می‌شود.

محسن حموله افزود: سرگرمی «ذره‌بین» در گروه بازی‌های آموزشی و کمک آموزشی و از جمله بازی‌های فلش کارت است که از سوی ۲ تا ۴ نفر بازی می‌شود.

وی ادامه داد: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، با توجه به برگزاری رویداد ملی ایده‌آزاد اسباب‌بازی و شناسایی جوانان و علاقه‌مندان به حوزه طراحی اسباب‌بازی ضمن آموزش‌های لازم به بیش از هزار نفر شرکت‌کننده، در حال حاضر بیش از ۱۸۰ نمونه از طرح‌های اسباب‌بازی در گروه‌های مختلف همچون «فکری، کمک درمانی، فرهنگی و هنری، آموزشی و کمک آموزشی و رایانه‌ای و الکترونیکی» را آماده تولید انبوه کرده است.

حموله در پایان گفت: این امکان برای تمامی تولیدکنندگان و سرمایه‌گذاران حوزه اسباب‌بازی ایرانی فراهم است که با حمایت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و یا به طور مستقل از این طرح‌ها استفاده کنند.

سرگرمی «ذره‌بین» با قیمت ۱۲۰هزار تومان در فروشگاه‌های کانون پرورش فکری و فروشگاه‌های محصولات فرهنگی‌هنری در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد.

یادآوری می‌شود تاکنون بیش از ۱۵هزار و ۵۰۰ عدد از سرگرمی آموزشی و کمک آموزشی «ذره‌بین» تولید شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 10 =