گسترش همکاری‌های کانون زبان ایران و دانشگاه سیستان و بلوچستان در حوزه آموزش زبان

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیستان و بلوچستان: کانون زبان بستر مناسبی برای رشد آگاهی در جامعه و توانمندسازی کودکان و نوجوانان است

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون سیستان و بلوچستان، جلسه‌ی مشترک مدیرکل کانون استان با مسئولان دانشگاه سیستان و بلوچستان برگزار شد.

در این جلسه، که با دستور کار کانون زبان ایران برگزار شد، رییس کانون زبان ایران در استان گفت: کانون زبان ایران، به عنوان تنها موسسه دولتی آموزش زبان‌های خارجی، معتبرترین برند این حوزه در کشور و جنوب غرب آسیاست.

معصومه هادی سپس با اشاره به سال‌های طولانی فعالیت کانون زبان ایران، که حدود یک قرن است، گفت: اعتماد و اقبال خانواده‌ها و علاقه‌مندان یادگیری زبان‌های خارجی در این سال‌ها، نتیجه‌ی به کارگیری روش‌های اصولی، کیفیت، بروز بودن و پویایی در روبه‌رو شدن با تغییرات زندگی امروز است.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان در ادامه، کانون زبان ایران را بستر مناسبی برای رشد آگاهی در جامعه و توانمندسازی فرزندان معرفی کرد و نمود عینی آن را در توانایی‌های علمی کودکان، نوجوانان و دانشگاهیان قابل مشاهده دانست.

هادی در پایان سخنان خود هدف از گسترش فعالیت‌های کانون زبان را ارایه‌ی خدمت به افراد بیشتری عنوان کرد تا در سایه‌ی آن، گروه‌های بزرگتری از علاقه‌مندان از آموزش‌های اصولی بهره‌مند شوند.

پیش از سخنان رییس کانون زبان ایران در استان، مسئولان دانشگاه سیستان و بلوچستان با اشاره به استقبال کارکنان و استادان دانشگاه و خانواده‌های آنان در زمینه‌ی آموزش، به ویژه زبان‌های خارجی، برای همکاری متقابل با کانون اعلام آمادگی کردند.

گفتنی است این جلسه در راستای تفاهم‌نامه‌ی مشترک همکاری، که در پاییز امسال منعقد شده است، برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =