کد خبر: 310848
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۷
بازدید 122
ویژه‌برنامه‌های هفته پژوهش کانون کرمان اعلام شد

ویژه‌برنامه‌های سیزدهمین هفته پژوهش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان در اداره‌کل و مراکز فرهنگی‌هنری برگزار می‌شود.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان کرمان، همزمان با سیزدهمین هفته پژوهش کانون، نشست آموزشی «آمادگی در برابر مخاطرات احتمالی» ویژه اعضا و کارکنان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان پنجشنبه ۲۵  آذر ۱۴۰۰ با همکاری سازمان هلال احمر استان برگزار می‌شود.

بنابر این خبر، در این نشست یکی از مربیان سازمان هلال احمر در مورد آسیب‌های احتمالی فضای آموزشی و کاری، به صورت حضوری برای کارکنان اداره‌کل کانون استان و مجازی برای اعضا و مربیان مراکز فرهنگی‌هنری صحبت می‌کند.

همچنین در این ویژه‌برنامه از مربیان کانون کرمان که در سال گذشته در بحث پژوهش نقش فعالی داشتند تقدیر به عمل می‌آید.

این در حالی است که، نشست مجازی مشترک اقدام‌پژوهی استان‌های کرمان، بوشهر، قزوین و قم با حضور اعظم نوری‌زاده اقدام‌پژوه کانون استان قم و ایمانه خلیلی اقدام‌پژوه کانون استان قزوین و با موضوعات «چگونه می‌توانم سطح مطالعه کتاب‌های علمی اعضای دختر مرکز سگزآباد را افزایش دهم؟» و «راه‌های تقویت فعالیت‌های علمی در دوران کرونا» از دیگر برنامه‌های هفته پژوهش کانون استان کرمان است که ۳۰ آذر ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.

انجمن نجوم «بچه‌های سر به هوا» کانون کرمان هم به مناسبت این هفته، دو روز مهمان مرکز فرهنگی‌هنری شماره یک کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان رفسنجان خواهد بود و کارگاه‌های مختلف چون «ماجراجویی در منظومه شمسی»، رصد خورشید و ... را برای دانش‌آموزان رفسنجانی برگزار می‌کند.

بر همین اساس، بهمناسبت هفته پژوهش فیلم آموزشی «چگونه پژوهشگر باشیم» که از سوی فاطمه محمودی مربی مسئول فرهنگی مرکز شماره ۵ کانون شهر کرمان ویژه اعضای مراکز تهیه شده است، در سایت kerman.kpf.ir بارگذاری می‌شود و برای عموم علاقه‌مندان قابل دسترس خواهد بود.

مراکز فرهنگی‌هنری ثابت و سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان هم در این هفته توجه ویژه‌ای به فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی خواهند داشت و اجرای برنامه‌های برخط و حضوری پژوهش‌محور را در اولویت کار خود قرار داده‌اند.

  

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 9 =