برگزیدگان رضوانشهری مسابقه کتاب‌خوانی کانون تجلیل شدند

چهار برگزیده مسابقه کتاب‌خوانی«حال خوش دانایی» کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان، در پیش‌اجلاس نماز شهرستان رضوانشهر از سوی مسئولان تجلیل‌شدند.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان گیلان، این گردهم‌آیی با حضور مدیرستاد اقامه نماز استان و مشاور استاندار، امام جمعه، فرماندار و رئیسان اداره‌های شهرستان رضوانشهرصورت‌گرفت و طی آن از ۴ برگزیده رضوانشهری مسابقه کتاب‌خوانی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قدردانی‌شد.

مسابقه کتاب‌خوانی «حال خوش دانایی» که هم‌زمان با بیست و نهمین دوره هفته کتاب و کتاب‌خوانی و با مشارکت ستاد اقامه نماز استان، دستگاه‌های فعال در این عرصه و همراهی مراکز فرهنگی هنری«تالش»، «اسالم»، «چوکا» و «رضوانشهر» صورت‌گرفت، نگاهی ویژه به نهادینه‌سازی فرهنگ اقامه‌نماز در میان کودکان و نوجوانان داشت.

این درحالی است که تکیه بر فعالیت‌های کتاب‌محور و بهره‌گیری از فرصت‌های فضای مجازی در دستور کار قرارگرفت و  بیش ۵۰۰ نفر از مخاطبان گروه‌های سنی ۴+ «نوباوه»، ۷+ «نوخوان»، ۹ +«نونهال»، ۱۲+ «نونگاه» ان به پرسش‌های برگرفته از کتاب‌های  «نماز فرشته»، «سحر، شب‌بوها، نماز»، «رو به روی او»، «گلواژه‌های آسمانی(نماز) پاسخ‌گفتند.

قدردانی از برترین‌های این این حرکت فرهنگی که با برنامه‌ریزی و استفاده از منابع مطالعاتی مناسب صورت‌گرفت، در شهرستان‌های مختلف استان با استقبال و همراهی مسئولان روبروشد و تجلیل از برگزیدگان رضوانشهری مسابقه کتاب‌خوانی«حال خوش‌دانایی» که  ۲۵ آذر ۱۴۰۰ و با حضور مربیان و اعضای برگزیده کانون پرورش فکری شهرستان رضوانشهر برگزار و به صورت مستقیم از شبکه سراسری شاد پخش‌شد، گامی در همین راستا بود.

یادآورمی‌شود، ویژه‌برنامه‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان به‌مناسبت بیست‌ونهمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی با شعار«جای خالی را با کتاب خوب پرکنید» از ۲۴ آبان تا ۱ آذر ۱۴۰۰ برگزارشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 6 =