آیین ششمین سالگرد افتتاح انجمن ادبی«نوغزل»

آیین ششمین سالگرد افتتاح انجمن ادبی«نوغزل» کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین همراه با رونمایی از کتاب«پروانه پنهان»در مرکز فرهنگی و هنری مجتمع برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین، در تاریخ۲۵ آذر ۱۴۰۰ ،آیین ششمین سالگرد افتتاح انجمن ادبی«نوغزل» کانون استان قزوین همراه با پاسداشت آیین کهن شب یلدا،در مرکز فرهنگی و هنری  مجتمع برگزار شد.

در این مراسم با حضور شماری از مسوولان استانی از جمله«مریم بیدخام»مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی و «سید حسین بی نیاز»مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری قزوین،«مژده اروجی» مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین و نیز  شمار زیادی از اعضای علاقه مند به فعالیت‌های ادبی واعضای انجمن ادبی نوغزل چند برنامه متنوع اجرا شد که آغاز گر آن تلاوت قرآن مجید و اجرای سرود جمهوری اسلامی بود.

رونمایی از کتاب« پروانه پنهان» از برنامه‌های اصلی این مراسم بود.این کتاب شامل مجموعه ای از سروده‌های «مهدی مردانی» کارشناس آفرینش‌های ادبی کانون استان برای گروه سنی نوجوان است.

مدیرکل کانون استان هم با خوش‍‌‍‌آمدگویی به همه مهمانان این مراسم، از همه دست اندرکاران برپایی این انجمن قدردانی کرد و با معرفی سه ضلع مثلث موفقیت در کانون با عنوان عضو ، مربی و فعالیت‌های فرهنگی، کانون را فضایی برای رشد و زمینه سازی برای پیشرفت‌های چشمگیر در مخاطبان دانست.وی با اشاره به اثرگذاری فعالیت همه کارکنان کانون درمسیر اهداف این مجموعه فرهنگی، خدمت در کانون را فرصتی برای تماشای به بار نشستن استعداد و توانمندی‌های کودکان و نوجوانان دانست.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری هم با قدردانی از برگزاری این برنامه، پاس‌داشت آیین و سنت‌های کهن ایرانی-اسلامی را از نقاط قوت فعالیت‌های کانون دانست.

خوش‌آمدگویی کودکانه یک عضو خردسال به مهمانان، قصه‌گویی حماسی اعضا، اجرای چند برنامه نمایشی به شیوه مجری عروسک، امضای یادبرگ انجمن توسط مسوولان مهمان، گفت و گوی صمیمانه مسوول انجمن نوغزل «بتول پورشیخ» درباره چگونگی آغاز به کار این انجمن و روند برگزاری آن در شش سال گذشته، حافظ خوانی،شعرخوانی چند عضو نوجوان انجمن و اجرای موسیقی سنتی توسط اعضا، برپایی نمایشگاه هنری از آثار مربیان استان و تقدیر از اعضای برگزیده ادبی و دست اندرکاران برپایی نشست‌های انجمن ادبی  از برنامه‌های دیگر این مراسم بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =