بررسی چگونگی ساماندهی کتاب مراکز در کانون سمنان

دهمین‌جلسه‌ی شورای فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان با موضوع «ساماندهی و ثبت کتاب»، برگزار شد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان سمنان، دهمین جلسه‌ی شورای فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سمنان با موضوع «ساماندهی و ثبت کتاب‌های مراکز فرهنگی‌هنری ثابت، سیار و پستی»، سه‌شنبه ۲۳ آذر ۱۴۰۰ برگزار شد.

نبی‌اله خدابخشی مدیرکل کانون استان سمنان ضمن قدردانی از تلاش تمامی کارکنان مجموعه از کارشناسان خواست تا در زمینه‌ی فعالیت‌های تخصصی مانند سرود و انیمیشن، جدی‌تر عمل شود و بر مبنای آگاهی، اقدام صورت گیرد.

خدابخشی در بخش دیگری از سخنانش بر تقویت رفتارهای اخلاق‌مدارانه بین همکاران، تأکید و اظهار کرد: تاب‌آوری خود را سنجش کنیم و قدر احساس آرامشی را که در فضای کاری داریم، بدانیم و به یک‌دیگر با نیکی و مهربانی رفتار کنیم.

معاون فرهنگی کانون سمنان در ادامه، ضمن تبریک هفته‌ی پژوهش به مصوبات جلسه‌ی نهم مبنی بر ارتقای کمی و کیفی دو فعالیت سرود و انیمیشن در مراکز فرهنگی‌هنری، اشاره و درخصوص چگونگی ساماندهی و ثبت کتاب با توجه به تعداد کتاب‌های موجود در مراکز فرهنگی‌هنری و شیوه‌ی آمارگیری مقدماتی آن و...، مطالبی بیان کرد. 

شهناز دامغانیان کارشناس آموزش و پژوهش کانون سمنان با اشاره به عناوین برنامه‌های هفته‌ی پژوهش به ارائه‌ی گزارش کوتاهی از روند اجرای ویژه‌برنامه‌ها و نشست‌های پژوهشی از سوی اعضا و مربیان در این هفته پرداخت.

راحله دانایی کارشناس هنری کانون سمنان در راستای موضوع و مصوبات جلسه‌ی پیشین، گزارش کوتاهی از روند شکل‌گیری و پایش اعضای انجمن سرود، انتخاب متن مناسب برای اجرا و تشکیل گروه‌های جدید در برخی از مراکز استان و...، ارائه داد.

گفتنی است، سکینه پارسا و مریم کاشی کارشناسان فرهنگی کانون استان نیز در راستای دستورالعمل اجرایی ستاد مرکزی به تشریح اهداف و ضرورت اجرای این فرآیند پرداختند و مقرر شد طراحی مُهر ثبت کتاب به تفکیک مراکز فرهنگی‌هنری ثابت، سیار و پستی استان از سوی کارشناس روابط‌عمومی کانون سمنان، انجام و ملزومات موردنیاز برای آماده‌سازی کتاب مانند چسب صحافی، ماسک، محلول ضد عفونی و... نیز از سوی معاونت اداری‌مالی استان، تهیه و برای مراکز فرستاده شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 7 =