بازدید مدیرکل کانون پرورش فکری از نمایشگاه «مشاغل مهارت‌محور کم سرمایه‌بر»

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان همراه با مسئولان استانی از نمایشگاه «مشاغل مهارت‌محور کم سرمایه‌بر» دیدن کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان مدیرکل کانون به همراه معاون فرهنگی در معیت استاندار همدان و همراهان و مدیرکل سازمان تامین اجتماعی از نمایشگاه «مشاغل مهارت‌محور کم سرمایه‌بر» دیدن کردند.
گفتنی است این نمایشگاه با هدف آشنایی عموم مردم باظرفیت‌ها و توانمندی‌های آموزش فنی‌وحرفه‌ای در ارائه آموزش‌های مهارتی به جوانان و هم‌چنین ایجاد فرصت‌های شغلی برای آن‌ها برپا شده است.
وهب مختاران، مدیر کل آموزش فنی‌وحرفه ای استان همدان با اشاره به اینکه گسترش فرهنگ مهارت با تاکید بر مشاغل ارزان و ارتقای فرهنگ کارآفرینی در جامعه از مهمترین اهداف این سازمان است افزود: دستیابی به جهش مهارتی در راستای اشتغال مولد، حمایت از مهارت‌آموختگان کارآفرین و ایجاد اشتغال با سرمایه‌های خُرد و ارزان از اهداف اصلی برگزاری این نمایشگاه است. 
وی از ارائه و معرفی حرفه‌های مهارت‌محور با سرمایه کمتر از ۱۰۰ میلیون ریال قابلیت راه‌اندازی، در این نمایشگاه خبر داد و اضافه کرد: کارآفرینان مهارت آموخته و مربیان حاضر در نمایشگاه به ارائه راهکارهای راه‌اندازی کسب‌وکارهای ارزان پرداخته و بازدیدکنندگان با روش‌های نوین کسب‌وکار آشنا می شوند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =