ویژه‌برنامه‌ی گرامیداشت جانباختگان زلزله‌ی بم در مرکز فرهنگی‌هنری بَزمان(سیستان و بلوچستان)

مربیان و اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در بَزمان ویژه‌برنامه‌‎ای به مناسبت سالگرد زلزله‌ی بم برگزار کردند و یاد جانباختگان این حادثه را گرامی داشتند

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون سیستان و بلوچستان، ویژه‌برنامه‌ی گرامیداشت جانباختگان زلزله‌ی بم در مرکز فرهنگی‌هنری بَزمان برگزار شد.

سال‌هاست مردم ایران در سالروز زلزله‌ی بم، همراه با هم‌وطنان این بخش از کشور مراسم بزرگداشت جانباختگان و همدردی با بازماندگان این حادثه‌ی غم‌انگیز، که نمادی از همدلی مردم با یک‌دیگر است، مراسمی در سراسر کشور برگزار می‌کنند.

در این میان مردم شهر بزمان، که نخستین حاضران در شهر بم پس از زلزله بودند و به دلیل مسافت ۲۵۰ کیلومتری از این شهر، میزبان مزار تعدادی از جانباختگان حادثه هستند شرایط ویژه‌ای دارند و همواره یاد و خاطره‌ی این اتفاق پیش روی آنان قرار دارد.

در سالگرد زلزله‌ی بم، مربیان و اعضای مرکز فرهنگی‌هنری بزمان هم در ویژه‌برنامه‌ای با معرفی وقایع و ایام به آن روزها سفر کردند و در ادامه با نقاشی و کاردستی، آثاری در این خصوص پدید آوردند.

ذکر خاطرات یکی از اعضای مرکز، که تعدادی از اعضای خانواده‌ی خود را در این حادثه از دست داده و اکنون ساکن شهر بزمان است، بخش دیگری از این ویژه‌برنامه بود.

حضور بر مزار جانباختگان، غبارروبی و ذکر فاتحه، پایان‌بخش این برنامه‌ی مربیان و اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در مرکز بزمان بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 5 =