۱۳ دی، آغاز ثبت‌نام کارگاه‌های مجازی فصل زمستان

ثبت‌نام کارگاه‌های مجازی فصل زمستان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان ۱۳ دی ۱۴۰۰ آغازمی‌شود.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان گیلان، سیدجلیل میرعظیمی با اعلام این خبر افزود: علاقه‌مندان از ۱۳ تا ۱۹ دی ۱۴۰۰ فرصت دارند با مراجعه به پایگاه مجازی کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان گیلان به نشانی gilan.kpf.ir ضمن عضویت در کانون، از آموزش‌های مجازی آن بهره‌مندشوند.

سرپرست کانون گیلان در عین‌حال به فرصت‌سازی این نهاد برای مخاطبان اشاره و اظهارداشت: کارگاه‌های تخصصی مجازی این مجموعه فرهنگی برای علاقه‌مندان گروه‌های سنی«نوباوه» (۴ سال به بالا)، «نوخوان» (۷ سال به بالا)، «نونهال» (۹ سال به بالا)، «نونگاه (۱۲ سال به بالا) و «نوجوان» (۱۵ سال به بالا) برگزارمی‌شود.

او هم‌چنین اشاره‌ای به عناوین برخی از کارگاه‌ها داشت و «قصه‌گویی»، «حال‌خوش‌زندگی»، «نجوم»، «رباتیک»، «زیست شناسی»، «گلستان خوانی»، «خوش‌نویسی»، «سوادخواندن» و «کاردستی»، آموزش«ساخت پادکست»، «قلابدوزی و میناکاری»، «تفکر خلاق و منطقی» و «بازیگری»  را از جمله این کارگاه‌ها اعلام‌کرد.

وی اضافه‌کرد: با آغاز فصل زمستان ۱۴۰۰، بیش از ۵۰ کارگاه تخصصی دربخش‌های فرهنگی، ادبی، هنری و علمی برای کودکان و نوجوانان برنامه‌ریزی و بارگذاری شده‌است و افزایش صد در صدی این کارگاه‌ها در مقایسه با مدت مشابه سال قبل، گویای توفیق کانون در این زمینه است.

سیدجلیل میرعظیمی بازه زمانی برگزاری کارگاه‌های مجازی فصل زمستان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان را  ۲۰ دی تا ۲۰ اسفند ۱۴۰۰ اعلام‌کرد و افزود: این کارگاه‌ها با حضور مدرسان آگاه، پذیرای علاقه‌مندان خواهدبود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =