کانون میزبان گردهمایی استانی مدیران روابط عمومی کهگیلویه و بویر احمد شد

کانون میزبان گردهمایی استانی مدیران روابط عمومی کهگیلویه و بویر احمد شد

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کهگیلویه و بویر احمد، در تاریخ ۱۲ دی ۱۴۰۰، گردهمایی استانی مدیران و کارشناسان روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی استان به میزبانی کانون کهگیلویه و بویر احمد برگزار شد.

در این نشست استانی که در سالن همایش کانون استان برگزار شد،« عبدالعزیز تقی زاده »مدیرکل روابط‌عمومی و امور بین الملل استانداری کهگیلویه و بویراحمد از تلاش و پیگیری برای ارتقا جایگاه روابط عمومی‌ها در استان خبر داد.

گفت: تلاش برای ارتقا جایگاه روابط عمومی ها در استان آغاز شده است و در این باره گردهمایی های با هدف برگزار خواهد شد.

وی معرفی دستگاه میزبان  و تبادل نظر بین فعالان عرصه  روابط عمومی استان برای شناسایی و رفع مشکلات و موانع در پیش رو را از جمله اهداف برگزاری این گردهمایی‌ها برشمرد.

 تقی‌زاده در ادامه درباره برگزاری جشنواره روابط عمومی‌ها توضیحاتی داد و بر اهمیت همکاری بیشتر  و رعایت جایگاه خبرنگاران تاکید کرد.

مدیرکل روابط‌عمومی و امور بین الملل استانداری رعایت انصاف کاری و اخلاق‌مداری  را از اولویت‌های حرفه روابط عمومی دانست که به ویژه در ارتباط با اصحاب رسانه باید مورد توجه ویژه قرار بگیرد.

هم‌چنین در این نشست «کبری اخلاقی‌نیا» مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نیز روابط عمومی را به سبب اهمیت و اولویت ارتباطات در جامعه انسانی، جایگاهی تاثیرگذارو پیشتاز دانست  که بها دادن به آن باعث پیشرفت و شفافیت عملکرد دستگاه‌ها خواهد شد.

دربخشی از این مراسم«زینب الهی‌نژاد» کارشناس روابط عمومی کانون استان همراه با خیرمقدم به مهمانان این گردهمایی درباره کانون،پیشینه درخشان و برنامه‌ها و فعالیت‌های متنوع آن توضیحاای ارائه کرد.

این گردهمایی دومین گردهمایی روابط عمومی های دستگاه های اجرایی کهگیلویه و بویراحمد بوده که میزبان آن کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بود.

گفتنی‌ست معرفی بیشتر کانون و فعالیت‌های آن به مجموعه روابط عمومی استان به عنوان جایگاه موثر دستگاه‌های اجرایی در اطلاع رسانی و آگاهی‌بخشی و نیز نهادینه سازی جایگاه کانون به عنوان یک مجموعه فرهنگی پویا  برای اقدامات مشارکتی از اهداف همکاری کانون با این گردهمایی بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 7 =