نمایش «شب دوست‌ داشتنی» بر روی صحنه مرکز تئاتر کانون

نمایش «شب دوست داشتنی» به نویسندگی و کارگردانی حسین فدایی‌حسین از روز ۲۱ دی‌ در مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بر روی صحنه می‌رود.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، این نمایش در سالن گلستان مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ویژه مخاطبان خردسال اجرا می‌شود.

در خلاصه این نمایش آمده: شب است اما دختربچه خیال خوابیدن ندارد چون از شب خوشش نمی‌آید. او عناصر شب (ماه و ستاره‌ها) را از روی پرده‌ اتاقش برمی‌دارد و توی صندوقچه پنهان می‌کند. فرشته‌ شب درحالی‌که دنبال ماه و ستاره‌های آسمان می‌گردد با دختربچه روبه‌رو می‌شود اما او از فرشته شب می‌ترسد. چیزی نمی‌گذرد که آن دو با هم دوست می‌شوند و سعی می‌کنند با کمک هم عناصر شب را روی پرده‌ اتاق نصب کنند و...

فاطمه خدابنده‌لو، فرزانه زکی، حدیث صابری، الهام محمودی و پریسا طراوتی، هنرمندان بازیگر در این نمایش هستند.

مهدی نیک‌روش به عنوان طراح صحنه و دکور، محسن غفاری به عنوان طراح پوستر و بروشور، هومن پیری به عنوان طراح نور و فاطمه عبدالله‌زاده به عنوان طراح لباس با این نمایش همکاری دارند.

همچنین سیدمهدی برقعی به عنوان آهنگساز، حدیث صابری به عنوان منشی صحنه و ریحانه مطهری به عنوان مسوول روابط عمومی در این نمایش حضور دارند.

این نمایش همه روزه به جز شنبه‌ها از روز ۲۱ دی ۱۴۰۰، ساعت ۱۶:۳۰ در سالن گلستان مرکز تولید تئاتر کانون واقع در بلوار کشاورز، خیابان حجاب، پارک لاله اجرا خواهد داشت.

یادآوری می‌شود نمایش «نوازنده‌ای که ماه را می‌نواخت» نیز ساعت ۱۷:۳۰ در سالن گلستان مرکز تئاتر کانون و نمایش محیطی «لاک‌پشت و خرگوش» ساعت ۱۶ در محوطه باز مرکز تئاتر کانون اجرا می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 13 =