کد خبر: 311756
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۸
بازدید 271
حضور کانون رفسنجان در نمایشگاه «رفسنجان در یک نگاه»

شهر فرنگ، فنجان کتاب، آسمان‌نمای سیار و عروسک‌های بلندقامت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در نمایشگاه «رفسنجان در یک نگاه» میزبان بچه‌ها هستند.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان کرمان، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان رفسنجان با مشارکت اداره‌کل کانون استان و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان جیرفت در نمایشگاه «رفسنجان در یک نگاه» از ۱۸ تا ۲۳ دی ۱۴۰۰ با چهار ویژه‌برنامه شرکت کرده است.

بنابر این خبر، «شهر فرهنگ» کانون پرورش فکری رفسنجان در این نمایشگاه، فیلم کوتاهی با تصاویر خاطره‌انگیز از رفسنجان قدیم و به مدت شش دقیقه را برای مخاطبان غرفه خود به نمایش می‌گذارد.

همچنین، «فنجان کتاب» ایده خلاقانه دیگری از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است که با کتاب‌هایی از انتشارات کانون و نویسندگان و تصویرگران رفسنجانی و رزومه کاری آن‌ها و معرفی کتاب‌ها، پذیرای مهمانان نمایشگاه است.

این در حالی است که، موفقیت‌های اعضای برگزیده ملی و بین‌المللی کانون رفسنجان و همچنین مستندات رتبه‌های استانی و کشوری مرکز فرهنگی‌هنری شماره یک رفسنجان برای عموم در این روزها به نمایش درآمده است.

بر همین اساس، با یاری انجمن نجوم «آندرومدیا» کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان جیرفت آسمان‌نمای سیار کانون، بچه‌های رفسنجان را به سفری کهکشانی می‌برد و آسمان رفسنجان برای دوستداران حوزه نجوم رصد می‌کند.

دو عروسک بلندقامت اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان هم از بازدیدکنندگان نمایشگاه «رفسنجان در یک نگاه» که به مناسبت هفته رفسنجان‌شناسی برپا شده است، استقبال می‌کنند.

نمایشگاه «رفسنجان در یک نگاه» با هدف معرفی پتانسیل‌ها و توانمندی‌های شهرستان در حوزه‌های مختلف و تشکیل هفت کارگروه تخصصی توسط اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی جهت رسیدگی به مسائل و مشکلات شهرستان، بررسی طرح‌های نیمه تمام در حوزه فرهنگ و ارشاد، صنایع گردشگری، ورزش وجوانان، ایثار و شهادت، آسیب‌های اجتماعی، مساجد و دارالقرآن‌ها و خیرین و موقوفات از ۱۸ تا ۲۳ دی ماه در سالن نمایشگاه دانشگاه ولی‌عصر(عج) برپا شده و همه روزه از ساعت ۹ تا ۱۲ صبح و ۱۵ تا ۱۹ عصر پذیرای علاقه‌مندان خواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =