کودکان خوزستانی در نمایشگاه بین‌المللی نقاشی چین درخشیدند

چهار عضو هنرمند مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان در هفتمین نمایشگاه بین‌المللی نقاشی کودکان آسیایی چین موفق به کسب یک رتبه اول، ۲ رتبه دوم و یک رتبه سوم شدند.

به گزارش روابط عمومی کانون خوزستان، این مسابقه با موضوع «سلامتی، دوستی و وحدت بزرگ» در سال ۲۰۲۱ برگزار شد و از میان ۵۰۰ اثر از ۱۳ کشور، چهار کودک خوزستانی موفق به کسب چهار جایزه این رویداد بین‌المللی شدند.

بر اساس این خبر «نهال دیده‌بان» ۹ ساله از کانون بهبهان استان خوزستان در این مسابقه موفق به کسب جایزه اول شد.

همچنین «بهار نصیریان» ۷ ساله از کانون بهبهان و «آناهید آموزش» ۷ ساله از اهواز هر دو از استان خوزستان جایزه دوم را در این مسابقه دریافت کردند.

در همین حال «مه‌تا سرکوئی» ۱۴ ساله از کانون دزفول استان خوزستان، نیز در مسابقه بین‌المللی نقاشی چین موفق به کسب جایزه سوم شد.

بر اساس این گزارش، مربیان این کودکان خوزستانی افتخارآفرین، شامل ناهید مهرانفر، نجمه طالبیان‌زاده و مرجان نوروززاده مربیان هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان هستند که در کلاس‌های هنری کانون پرورش یافته‌ و در این مسابقه بین‌المللی خوش درخشیدند.

گفتنی است: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ایران با ارسال ۱۹ اثر در هفتمین نمایشگاه بین‌المللی نقاشی کودکان آسیایی چین ۲۰۲۱ شرکت کرد که هفت عضو هنرمند مراکز کانون موفق به کسب یک رتبه اول، ۲ رتبه دوم و ۴ رتبه سوم شدند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =