برگزاری نشست باشگاه نقدنامه  با عنوان "بخشندگی به روش درخت "

یازدهمین نشست  باشگاه نقد ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان با مشارکت مجازی ۱۶۰ نفر از کارشناسان ، اعضا و مربیان در  نیمه اول بهمن برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل  کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان، خانم سعیده سیاحیان پژوهشگر ،نویسنده  و مهمان ویژه باشگاه نقدنامه در این نشست مجازی ضمن معرفی شل سیلور استاین و اهمیت کتاب درخت بخشنده  که مملو از مهربانی و بخشندگی  است  گفت: کتاب " درخت بخشنده" روایت زندگی  ما آدم هاست درخت ،بخشندگی را سالهاست که به ما عرضه می کند و سیلوراستاین یا همان عمو شلبی در این داستان یک چیز را به ما یاد می دهد که ما وقتی بخشنده هستیم که چیزی که مال خودمان بوده را ببخشیم و خوشحال باشیم در آن وقت ما به بخشندگی می رسیم.
اعضای نوجوان مراکز استان باشگاه نقدنامه تحلیل های زیبا و اندیشمندانه خودرا پیرامون موضوع بخشندگی در داستان "درخت بخشنده" بیان کردند و حتی تعدادی از آن ها دوست داشتند مثل درخت داستان چیزی را ببخشند و توقعی  نداشته باشند. 
درپایان نشست خانم سیاحیان افزود:درخت وقتی که داشت تکه تکه های خودش را به پسر می داد خوشحال بود و این خیلی مهم است که چیزی را بدهیم  و در عین حال از بخشیدن آن شاد باشیم ودر ادامه  سیاحیان از نوجوانان خواست که بیایید خوشحالی را تمرین کنیم. همانطور که عمو شلبی به ما یاد داد بخشندگی یعنی خوشحالی یعنی در زندگی راضی باشیم و شاد باشیم .

یازدهمین نشست باشگاه نقد ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان با مشارکت مجازی 160 نفر از کارشناسان ، اعضای مراکز و مربیان در نیمه اول بهمن 1400 برگزار شد .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 10 =