جلسه هم‌اندیشی کانون با فرهنگستان هنر برگزار شد

کانون پرورش فکری کودکان کودکان و نوجوانان برای بالابردن سطح همکاری و افزایش سطح خدمات به کودکان و نوجوانان جلسه هم‌اندیشی با فرهنگستان هنر برگزار کرد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، این جلسه با حضور رییس فرهنگستان هنر، مدیرعامل کانون پرورش فکری و مدیران این دو سازمان در کانون تشکیل شد.
مدیرعامل کانون پرورش فکری در این جلسه با بیان این که کانون هماره همدل، همراه و دوست و یار دیرینه خانواده‌ها بوده و هست، مرغک کانون را همیشه برای خانواده ها، نماد اعتماد و ارزشمندی محصولات فرهنگی و تربیتی قلمداد نمود.


مهدی علی‌اکبرزاده در ادامه با بیان اینکه گسترش ارتباط با فرهنگستان هنر و مراوده با آن برای کانون بسیار حائز اهمیت و خوب است، گفت: احیای ارزش های هر سرزمین در گرو شناخت و تلاش در راستای تقویت آن می باشد. کانون و فرهنگستان در زمینه هنر می‌توانند کارهای ارزشمند و جریان سازی انجام دهند.
رییس فرهنگستان هنر نیز در این جلسه با بیان اینکه نیاز نیست تکرار کنیم که چه‌قدر دوره کودکی در آموزش هنر مهم، اساسی و تعیین کننده است، تصریح کرد: ما خیلی از فرصت‌ها و موقعیت‌های خود را برای آموزش هنر از دست داده‌ایم و اگر هوشمند باشیم می‌توانیم از این به بعد از آن استفاده کنیم و به آینده هنر امیدوارتر باشیم.


بهمن نامورمطلق تاکید کرد: عده‌ای از کودکان در آموزش و پرورش و جاهای دیگر هستند اما کسانی که می‌توانند فعالیت بیشتری انجام دهند و ارزش افزوده هنری در خود می‌بینند به سمت کانون جذب می‌شوند، یعنی مخاطب هدف ما ابتدا در کانون است و همکاران ما در فرهنگستان هنر به این موضوع واقف و از حساسیت کار شما آگاه هستند.
رییس فرهنگستان هنر افزود: کارهایی به صورت همیشگی در کانون و فرهنگستان انجام می‌شود اما وقتی این دو بخش می‌خواهند با یکدیگر همکاری کنند باید اتفاق جدیدی از آن حاصل شود. ما به دنبال حرف‌های جدید و کارهای نو هستیم که بتواند انرژی تازه‌ای را فراهم نماید.
وی گفت: یکی از مهم‌ترین‌ کارهایی که فرهنگستان در تعامل و کمک به کانون می‌تواند انجام دهد استعدادیابی و شناسایی کودکانی است که از استعداد درخشانی برخوردار هستند و کمک به هر چه بهتر و بیشتر شناخته شدن‌ آنهاست، هرچند ما اطمینان داریم که این کار در خود کانون نیز انجام می‌شود.
گفتنی است قرار شد در آینده‌ای نزدیک تفاهم‌نامه‌ای بین دو طرف برای بالابردن سطح همکاری‌های کانون و فرهنگستان هنر منعقد شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =