اقدامات اجرایی کانون سمنان در آغازین‌روز از دهه فجر

کارکنان و مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان در آغازین‌روز از چهل‌وسومین سال پیروزی انقلاب اسلامی با ادای احترام به مقام شامخ شهدا، عطرافشانی و گلباران مزار شهدا به استقبال دهه فجر رفتند.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان سمنان، نبی‌اله خدابخشی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سمنان به‌همراه مقامات استانی و شهرستانی در آیین غبارروبی و گلباران مزار شهدا و هم‌چنین نواختن زنگ انقلاب در دبیرستان دخترانه کوثر سمنان، شرکت و یاد و خاطره‌ی امام راحل(ره) و شهدای انقلاب اسلامی و هشت‌سال دفاع مقدس و مدافعان حرم فاطمیون و سلامت را گرامی داشتند.

بر اساس این گزارش، در راستای ویژه‌برنامه‌ی «۱۰ شب، ۱۰ مسجد» نیز مدیرکل و جمعی از کارکنان کانون استان سمنان شامگاه ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ در آیین بزرگ‌داشت حضرت آیت‌الله‌العظمی حاج‌ شیخ لطف‌اله صافی گلپایگانی(ره) با حضور آیت‌الله سیدمحمد شاهچراغی نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری، سیدمحمدرضا هاشمی استاندار سمنان در محل مسجد عابدینیه شهرستان سمنان شرکت و پس از اقامه‌ی نماز مغرب و عشاء با مردم دیدار وگفت‌وگو کردند.

مسئولان و مربیان مراکز فرهنگی‌هنری ثابت میامی، بسطام، سمنان و مراکز فرهنگی‌هنری سیار روستایی میامی و گرمسار نیز به‌همراه مسئولان شهرستانی در آیین نواخته‌شدن زنگ انقلاب در مدارس روستایی و شهری، حضور یافته و به اجرای فعالیت‌های فرهنگی و کتاب‌محور در راستای شعار محوری «جشن ملی ۱۴۰۰» پرداختند.

گفتنی است، برگزاری جلسه شورای اداری شهرستان سمنان در تالار شهید سپهبد حاج‌قاسم سلیمانی کانون پرورش فکری با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین مرتضی مطیعی نماینده ولی فقیه و امام جمعه سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی استاندار و مدیران دستگاه‌های اجرایی و بازدید مقامات استانی و شهرستانی از نمایشگاه هنرهای تجسمی اعضا و برگزیدگان فراخوان استانی «خانواده شاد» در مجتمع فرهنگی‌هنری، فضاسازی و آماده‌سازی نمایشگاه آثار اعضای کودک و نوجوان با موضوع انقلاب و دهه فجر در تمامی مراکز فرهنگی‌هنری ثابت و سیار شهری و روستایی، بازدید دانش‌آموزان مدارس از نمایشگاه، پخش فیلم‌های کوتاه مناسب مخاطبان کودک و نوجوان، برگزاری جشن شادی، بیان قصه‌ها و خاطره‌های انقلاب و... برخی از فعالیت‌های اجرایی مربیان در این‌روز بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =