حضور کانونی‌های سمنان در آیین عبادی‌سیاسی نماز جمعه

مدیرکل، کارکنان و مربیان مراکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان در چهارمین‌روز از دهه‌ی فجر هم‌گام با مقامات استانی و شهرستانی در آیین عبادی‌سیاسی نماز جمعه شرکت کردند.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان سمنان، نبی‌اله خدابخشی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سمنان از حضور پرشور اعضا و مربیان مراکز فرهنگی‌هنری ثابت، پستی، سیار شهری و روستایی استان در آیین عبادی‌سیاسی نماز جمعه، خبر داد و گفت: مربیان علاوه بر شرکت در نماز جمعه به اجرای فعالیت‌های متنوع فرهنگی و هنری برای مخاطبان کودک و نوجوان پرداختند.

وی هدف از حضور کارکنان و مربیان را زمینه‌سازی برای حضور و مشارکت کودکان و نوجوانان در برنامه‌ها و مناسبت‌ها، آشنایی آن‌ها با فرهنگ دینی‌مذهبی و فضای فرهنگی مسجد و معرفی فعالیت‌های کانون به عموم مردم برشمرد.

بر اساس این گزارش، ثمانه رحیمی مسئول مرکز فرهنگی‌هنری کانون میامی به‌همراه ابراهیم اصغریان مربی مرکز فرهنگی‌هنری سیار روستایی با برپایی میز خدمت و اجرای ویژه‌برنامه‌ی «بر بال فرشتگان» در محل مصلای نماز جمعه این شهرستان علاوه بر استقبال و بازدید امام جمعه، فرماندار و جمعی از مسئولان، در دیدار چهره به چهره با مردم، پاسخگوی سؤالات و ابهامات نمازگزاران و هم‌چنین معرفی فعالیت‌های کانون به مخاطبان کودک و نوجوان و والدین آن‌ها بود.

از سوی مربیان مراکز فرهنگی‌هنری شماره یک، دو و سیار روستایی کانون دامغان نیز برای نمازگزاران کودک و نوجوان، فعالیت‌های متنوع فرهنگی مانند معرفی وقایع، کاردستی و... اجرا شد.

گفتنی است، در سایر شهرستان‌ها نیز مربیان مراکز فرهنگی‌هنری سیار روستایی کانون با فضاسازی و آذین‌بندی خودروهای خود در محل مصلای نماز جمعه، مستقر شده و به معرفی کانون و فعالیت‌های متنوع آن پرداختند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =