گردهمایی مربیان هنری همراه با افتتاح انجمن هنرهای تجسمی

نسرین باباپور سرپرست اداره کل کانون استان اصفهان ، حرکت جهادی و انقلابی را کار مربیان کانون و بخصوص مربیان هنری دانست که برای سرمایه های انقلاب اسلامی که همان کودکان و نوجوانان هستند بتوانند با ابزار هنر اهداف انقلاب را به آنها بشناسانند .

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان ، نسرین باباپور سرپرست اداره کل کانون استان اصفهان ، حرکت جهادی و انقلابی را کار مربیان  کانون و بخصوص مربیان هنری دانست که برای سرمایه های انقلاب اسلامی که همان کودکان و نوجوانان هستند بتوانند با ابزار هنر اهداف انقلاب را به آنها بشناسانند .

وی با توجه به شعار سال که از طرف مقام معظم رهبری بیان شده است که همان " سال تولید ، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها " است با تاکید بر انجام وظایف ذاتی مربیان هنری به شیوه آرمانی و جهادی برحرکت عظیم تولید محتواهای هنری با شاخص های فنی و مطلوب اشاره کرد و خواهان ایجاد بستری مناسب هم در فضای مجازی و هم حضوری برای آینده سازان این انقلاب اسلامی شکوهمند شد .

باباپور در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت :باید در مراکز کانون هر چیزی که مانع حرکت عظیم خدمت به کودکان و نوجوانان و حضور آنها در عرصه های مهارت آموزی ، مطالبه گری و تفکر نقادی و انقلابی است برداشته شود و با پشتیبانی از تولید برنامه های مناسب ، فضایی امن برای اعضا و خانواده های آنها فراهم بکنیم .

سرپرست اداره کل کانون استان اصفهان به آسیب های دوران کرونا برای کودکان و نوجوانان اشاره کرد و خواهان برنامه ریزی مدون ، علمی و کاربردی برای کودکان و نوجوانان در دوران کرونا و پسا کرونا شد .

در ادامه این گردهمایی مربیان هنری به بیان دیدگاه ها ، نقطه نظرات ، پیشنهادات ، انتقادات و راهکارهای مناسب برای بهبود شرایط پرداختند و سرپرست کانون استان ، مسوول حراست ، مسوول امور مالی ، رییس امور اداری وکارشناسان هنری به سوالات مربیان پاسخ دادند .

 تقدیر از فعالیت های شش ماه  مربیان هنری فعال و افتتاح انجمن هنرهای تجسمی ، پایان بخش گردهمایی مربیان هنری بود .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 11 =