کد خبر: 312446
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۳
نمایش " کوکو در سرزمین سلامت" در حال اجرا است

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان شمالی ، نمایش کوکو در سرزمین سلامت تولید واحد آفرینش های هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان شمالی به کارگردانی پریا ضیایی در حال اجرا می باشد.

این تئاتر شاد کودکانه ماجرای ویروسی به نام کوکو است که در سرزمین سلامت فرود آمده و تلاش دارد تا همه افراد را به نوعی بیماری مبتلا نماید.

هدف از تولید این تئاترعلاوه بر ایجاد نشاط اجتماعی در شرایط کرونا بین کودکان و نوجوانان، آغازی است بر انجام فعالیتهای حرفه ای تئاتر کودک و نوجوان در استان تا از توانمندی های بومی استان در راستای تولید آثار فاخر نمایشی گامی برداشته شود.عوامل تولید این تئاتر ،هنرمندان کودک و بزرگسالان استان خراسان شمالی هستند که در طی چند ماه گذشته ،با تلاش و تمرین های صورت گرفته و همت مرکز آفرینش های هنری کانون استان این نمایش را به صحنه آورده اند.

این نمایش ضمن بازبینی های انجام شده توسط مرکز تولید تئاتر کانون پرورش فکری در تهران و اداره کل ارشاد استان ،مجوز های لازم را اخذ نموده است.

از ابتدای ایام الله دهه مبارک فجر،در سالن حافظ بجنورد ،تماشاگران و هنردوستان به دیدن این نمایش شاد کودکانه دعوت شده اند و همچنان اجراها ادامه دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =