معرفی برگزیدگان فراخوان «من یک پژوهشگر هستم» در کانون سمنان

برگزیدگان فراخوان استانی «من یک پژوهشگر هستم» هم‌زمان با دهه‌ی فجر از سوی معاونت فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان معرفی شدند.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان سمنان، شهناز دامغانیان کارشناس آموزش و پژوهش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سمنان از پایان داوری نخستین فراخوان استانی «من یک پژوهشگر هستم» و معرفی یسنا عباسی و فاطمه حسن‌بارانی اعضای مرکز فرهنگی‌هنری کانون میامی به‌عنوان برگزیدگان نهایی این فراخوان، خبر داد و گفت: فراخوان «من یک پژوهشگر هستم» به‌مناسبت سیزدهمین هفته‌ی پژوهش با محورهای موضوعی «علمی‌ترین تجربه‌ی پژوهشی من»، «حفاظت از آب»، «حفاظت از خاک»، «حفاظت از محیط زیست»، «هوای پاک»، «یک آزمایش ساده علمی»، «یک ایده خلاق» و... برای اعضای کودک و نوجوان ۷ تا ۱۷ سال مراکز فرهنگی‌هنری استان، اجرا و مقرر شد تا در بازه‌ی زمانی ۱۲ تا ۲۲ بهمن از برگزیدگان آن تجلیل شود.

وی در ادامه افزود: علاقه‌مندان تا ۲۰ دی‌ماه ۱۴۰۰ فرصت داشتند تا با انتخاب موضوع مورد دلخواه خود، به خلق اثر پژوهشی در قالب ویدئو، نماهنگ و موشن‌گرافی حداکثر در مدت‌زمان سه‌دقیقه، بپردازند.

دامغانیان، هدف از این فراخوان را پرورش حس کنجکاوی و پرسشگری، شناسایی اعضای توانمند و علاقه‌مند به تحقیق و پژوهش، تشویق، ترغیب و پایدارسازی اعضا به‌خصوص کودکان و نوجوانان علاقه‌مند به انجام فعالیت تحقیقی و پژوهشی و...، عنوان کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =