کد خبر: 312542
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۹
بازدید 281
مجموعه پوسترهای «کرمان سربلند، ایران سرفراز» منتشر شد

مجموعه «کرمان سربلند، ایران سرفراز» شامل ۱۰ پوستر از چهره‌های ماندگار استان کرمان همزمان با ایام مبارک دهه فجر منتشر شد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان کرمان، مجموعه پوسترهای «کرمان سربلند، ایران سرفراز» با معرفی ۱۰ چهره نامدار و ماندگار استان کرمان برای معرفی به مخاطب کودک و نوجوان به همت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و همکاری حوزه هنری انقلاب اسلامی و اتحادیه انجمن‌های اسلامی استان تهیه و ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ همزمان با آیین بازگشایی موزه هنرهای معاصر صنعتی به صورت رسمی رونمایی شد.

برهمین اساس، محسن روحی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان در رابطه با چگونگی شکل‌گیری این ایده و اجرای آن بیان کرد: «کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همزمان با چهل‌وسومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی قصد معرفی چهره‌های موفق و پرافتخار کرمانی به کودکان و نوجوانان را داشته است و در تهیه این مجموعه بیشتر تلاش شده است از چهره‌های موفق معاصر و الگوهایی دست‌یافتنی و باورپذیر که در دامان انقلاب اسلامی رشد یافته‌اند و پرچم جمهوری اسلامی ایران را در دنیا برافراشته‌اند برای کودکان و نوجوانان استفاده شود.

همچنین وی افزود: این مجموعه به مرور تکمیل خواهد شد و به حدود ۴۰ پوستر و معرفی شخصیت با سبک و تکنیکی مورد پسند و اقبال کودکان و نوجوانان خواهد رسید.

این در حالی است که، مجموعه «کرمان سربلند، ایران سرفراز» به معرفی چهره‌های نامدار و پرافتخارکرمانی  چون هوشنگ مرادی کرمانی داستان‌نویس، محمدابراهیم باستانی پاریزی مورخ، نویسنده و شاعر، زهرا نعمتی قهرمان پارالمپیک، طاهره صفارزاده شاعر، نویسنده و مترجم، عطا احمدی خیّر و مدرسه‌ساز، شهید حاج‌قاسم سلیمانی فرمانده لشکر ۴۱ ثارالله و فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران، خواجوی کرمانی شاعر و ریاضیدان، شهید محمدجواد باهنر نخست‌وزیر، مهدی رجبعلی‌پور پرفسور و ریاضیدان و ایرج بسطامی خواننده موسیقی سنتی می‌پردازد.

مجموعه پوسترهای «کرمان سربلند، ایران سرفراز» از سایت رسمی کانون کرمان به نشانی https://www.kanoonnews.ir/service/province/kerman و صفحه اینستاگرام کانون کرمان به نشانی kanoonparvaresh_kerman و دیگر فضاهای مجازی رسمی همزمان با جشن ملی ۱۴۰۰ برای عموم مخاطبان منتشر می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =