برپایی نمایشگاه نقاشی «ایران سرافراز» در کانون پرورش فکری کهگیلویه و بویراحمد

به مناسبت دهه مبارک فجر، آثار نقاشی عضو هنرمند نوجوان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با عنوان «ایران سرافراز» در نمایشگاهی در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه و وبویراحمد به نمایش درآمد.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کهگیلویه و بویراحمد فرشته حق نظری ،کارشناس آفرینش‌های هنری کانون استان با اعلام این خبر گفت: یکی از رسالت‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان پرورش استعدادهای مستعد در زمینه های مختلف هنری است که با آموزش و حمایت این هنرمندان زمینه را برای رشد و شکوفایی آنان فراهم می کند.

وی افزود: بنابر همین رسالت  نمایشگاه آثار نقاشی"رضا پراوند" نوجوان عضو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همزمان با چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به نمایش گذاشته شد.

حق نظری تصریح کرد: این نمایشگاه با عنوان "ایران سرافراز" حاوی آثاری با مضامین قهرمانان حماسی شاهنامه وهمچنین فرهنگ حماسی وایثاروشهادت هست.

وی با اشاره به نقاشی تابلوی شهید در این نمایشگاه گفت: دراین نمایشگاه یک اثرنقاشی ازاین هنرمند با عنوان "مقام شهید" به خانواده شهید سرافراز سردار یزدان‌پناه اهدا گردید.

وی با اشاره به این که در این نمایشگاه نزدیک به ۱۵ اثر نقاشی این هنرمند نوجوان کانونی به نمایش درآمده است افزود: نمایشگاه آثار این هنرمند نوجوان نقاش به مدت یک  هفته از ۱۹ تا ۲۳ بهمن ۱۴۰۰ برپا است و علاقه مندان می توانند همه روزه به جز روزهای تعطیل از ساعت ۸ صبح تا ۱۴ بعدازظهر از این نمایشگاه دیدن کنند.

حق نظری یادآور شد: این نمایشگاه در محل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در پارک کودک ، انتهای توحید ۵ مرکز فرهنگی هنری شماره یک یاسوج  است.

این نمایشگاه به همت حوزه هنری استان و با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 7 =