برگزاری ویژه‌برنامه‌ی مرکز ۳۹ کانون استان تهران به مناسبت دهه‌ی فجر

مرکز ۳۹ کانون استان با حضور تعدادی از اعضا و مربیان و برگزاری برنامه‌های فرهنگی-آموزشی و با همکاری شهرداری منطقه ۵ ناحیه ۴ دهه‌ی فجر انقلاب را گرامی داشتند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران؛ این برنامه با اجرای نمایش خلاق توسط تعدادی از اعضا و مربیان و با حضور کارشناس محله و فضای سبز شهرداری ناحیه ۴ منطقه ۵ تهران، سالگرد پیروزی انقلاب را در دهه‌ی فجر گرامی داشتند.

این برنامه در روزی که بر اساس روزشماره دهه‌ی فجر مصادف با روز انقلاب اسلامی ، اقتصاد مقاومتی، تولید ملی و کارآفرینی بود، در قالب یک کارگاه فرهنگی و در بستر kpf.ir  برای اعضای کانون  برگزار شد.

در این ویژه‌برنامه‌ی فرهنگی-آموزشی کارشناس محله و فضای سبز شهرداری ناحیه ۴ منطقه ۵ تهران، در خصوص نحوه‌ی بازیافت زباله در منزل برای اعضای حاضر در سامانه‌یkpf  صحبت کرد.

حضور کارشناسان و متخصصان شهری و آموزش شهروندی در خصوص تفکیک و بازیافت زباله به صورت خانگی با توجه به شرایط امروز می‌تواند به بهبود وضعیت تفکیک و بازیافت دورریزها منجر شده و تاثیر به‌سزایی در شکل‌گیری شهری سالم‌تر خواهد داشت که بی‌تردید از نیازهای آموزشی و فرهنگی جامعه به ویژه برای سنین پایه به شمار می‌رود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 10 =