مراکز کانون استان‌ همدان نهمین روز از جشن‌های دهه مبارک فجر  را جشن گرفتند

مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان در نهمین روز از دهه مبارک فجر با اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی در خدمت کودکان و نوجوانان استان بودند.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، مراکز فرهنگی این استان با انجام فعالیت‌های مختلف فرهنگی، هنری و ادبی میزبان کودکان و نوجوانان سراسر استان بودند.
* اهداء قفسه‌ی کتابخانه به همراه ۶۰ جلد کتاب به روستای پهنه‌بر بخش صالح آباد توسط اداره کل کانون استان.
* ‏ اجرای برنامه دیوارنویسی پیرامون انقلاب ۵۷ و اجرای برنامه‌هایی هم چون شعرخوانی، معرفی شخصیت و قصه‌گویی با حضور در آموزشگاه شهید اسدالله پیمایی توسط مرکز فرهنگی‌هنری شماره ۱ ملایر.
* ‏ اجرای برنامه «شعارهای ماندگار» توسط‌ مرکز فرهنگی‌هنری اسدآباد با همکاری مدرسه شهید قیومی.


* ‏اجرای برنامه‌ی جذاب «خوراکی‌هایی به رنگ پرچم»  ساخت پرچم با خوراکی‌های مختلف توسط مرکز فرهنگی‌هنری شماره ۲ نهاوند با مشارکت آموزشگاه راه روشن.
*  آموزش ساخت پرچم با تکنیک‌های مختلف هم‌چون کلاژ، چاپ و کاموا توسط مرکز فرهنگی‌هنری شهر بهار.
* معرفی شخصیت حضرت امام(ره)، تهیه قاب عکس، معرفی کتاب دانستنی‌های تاریخ انقلاب و اجرای سرود در دبستان دخترانه عصمت توسط مرکز فرهنگی‌هنری سامن.
* ‏برگزاری ویژه‌برنامه‌ای با عنوان «این گل لاله تقدیم تو» به مناسبت دو رویداد پیروزی انقلاب و دومین سالروز افتتاح کانون در شهر لالجین با اجرای
برنامه‌هایی چون: سرود، دکلمه، نقاشی لاله‌های خونین با تکنیک چاپ و غبارروبی مزار شهدا با هدف تجدید میثاق با شهدای شهر لالجین.


* حضور ۱۶ تن از دانش‌آموزان با نیازهای ویژه آموزشگاه شکوفه‌ در مرکز فرهنگی‌هنری صالح‌آباد و اجرای فعالیت‌هایی هم‌چون سفالگری، نقاشی، بازی با توپ و دایره و نمایش فیلم توسط مربیان این مرکز.
* ‏ تهیه‌ی بادکنک‌هایی به رنگ پرچم با نوشتن شعارهای متناسب با این ایام با هدف آشنایی با شعارهای انقلابی و ایجاد شور و نشاط  توسط مرکز فرهنگی هنری ازندریان.
* ‏ دیدار برگزیدگان مسابقات مختلف شهرستان کبودرآهنگ با فرماندار این شهر و بیان درخواست‌های خود.
* ‏برگزاری جشن انقلاب در حسینیه‌ی روستای قهورد با همکاری دهیاری و با حضور امام جمعه، بخشدار و معاون آموزش و پرورش کبودرآهنگ و بالغ بر ۳۰۰ دانش‌آموز و اجرای برنامه‌هایی نظیر دکلمه، جورچین شعارهای انقلابی، معرفی شخصیت.
* ‏حضور دانش‌آموزان آموزشگاه پدر سرکان در مرکز فرهنگی‌هنری این شهر با اجرای معرفی کتاب، شخصیت، و قصه‌گویی توسط مربی مسئول مرکز سرکان.
* ‏حضور در روستای عین‌آباد توسط مربی کتابخانه‌ی سیار روستای این شهر و اجرای مراسم جشن انقلاب با حضور بیش از ۴۰ نفر از دانش‌آموزان این روستا توسط مربی کتابخانه سیار روستایی کبودرآهنگ.
* ‏دیدار اعضای کتابخانه پستی ملایر با امام جمعه‌ی این شهر از جمله برنامه‌های اجرا شده در نهمین روز از جشن‌های دهه‌ی مبارک فجر در کانون استان همدان می‌باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 5 =