کد خبر: 312938
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۰
فروشگاه محصولات فرهنگی کانون هرمزگان افتتاح شد

همزمان با عید مبعث فروشگاه محصولات فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هرمزگان با حضور معاون سیاسی و امنیتی استانداری این استان و تعدادی از اعضای کودک و نوجوان کانون افتتاح شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، این فروشگاه‌ بیش از ۱۲۵۰ عنوان کتاب، ۳۰ عنوان سرگرمی و بازی‌های فکری را با قیمت‌های مناسب برای استفاده مخاطبان عرضه خواهد کرد.

براساس این گزارش با هماهنگی‌های انجام شده در سال جدید تنوع بیشتری در محصولات آموزشی و نوشت‌افزار فروشگاه‌ ایجاد می‌شود و تعداد این کالاها به بیش از ۴۰۰ قلم لوازم‌التحریر، اسباب‌بازی و سرگرمی‌های فکری استاندارد برای کودکان و نوجوانان خواهد رسید.

در حاشیه بازگشایی این فروشگاه نیز نشستی با حضور علی رئوفی معاون سیاسی و امنیتی استانداری هرمزگان، حسین امیرتیموری معاون اجتماعی استانداری هرمزگان، پروین پشتکوهی مدیرکل کانون هرمزگان و تعدادی از اعضای کودک و نوجوان برگزار شد.

در این نشست مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هرمزگان عنوان کرد: ما مفتخریم به اینکه در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سعی و تلاشمان این است که محیطی امن برای بچه‌ها فراهم کنیم تا بچه‌ها بتوانند نسبت به خودشان به شناخت برسند و در آینده تصمیمات بهتری بگیرند.

در ادامه این نشست تعدادی از اعضای کودک و نوجوان از علاقه‌مندی‌ها و فعالیت‌های کانون پرورش فکری گفتند.

سپس علی رئوفی معاون سیاسی و امنیتی استانداری هرمزگان ضمن ابراز خشنودی از اقدام‌های انجام گرفته در زمینه پرورش کودکان و نوجوانان منطبق با فرهنگ غنی ایرانی در کانون پرورش فکری هرمزگان گفت: رشد و پرورش کودکان و نوجوانان که آینده‌سازان این استان محسوب می‌شوند برای ما بسیار حائز اهمیت است. دغدغه‌ها و درخواست‌های همه شما را شنیدم و با تمام توان در کنار کانون پرورش فکری هستیم.

در پایان این نشست فروشگاه محصولات فرهنگی، هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هرمزگان با حضور معاون سیاسی امنیتی و معاون اجتماعی استانداری هرمزگان افتتاح شد.

محصولات این فروشگاه از عید مبعث تا نوروز ۱۴۰۱با ده درصد تخفیف ارائه می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =