مراکز فرهنگی و هنری رکن اساسی و نقطه قوت کانون هستند

مدیرکل جدید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قزوین در نخستین بازدیدهای استانی خود بر اهمیت و جایگاه اثرگذار مراکز فرهنگی و هنری در کانون  تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین، در تاریخ 16 اسفند 1400، سید علی اکبر موسوی مدیرکل کانون استان قزوین در نخستین مرحله از بازدیدهای استانی خود از مراکز فرهنگی و هنری مجتمع، شماره یک و سه قزوین بازدید کرد.

وی در این بازدیدها، مراکز فرهنگی و هنری را رکن اساسی و نقطه قوت کانون دانست و اعضای این مراکز را به عنوان مخاطبان اصلی کانون، سرمایه‌هایی ارزشمند وماندگار برشمرد.

مدیرکل کانون استان قزوین «آینده سازی» را از اهداف اساسی کانون دانست که بخش قابل توجهی از آن در مراکز فرهنگی و هنری رقم می‌خورد.

موسوی  در ادامه مربیان کانون را پیشگامان عرصه بالندگی و تعمیق فعالیت‌های کانون نامید و تاکید کرد: توجه به مربیان به عنوان ارکان اصلی اقدامات کانون و تامین انگیزه و همدلی بین همکاران در راستای افزایش تعلق خاطر شغلی آنها به ارتقای عملکرد و بازدهی کانون می‌انجامد.

گفتنی‌ست در این بازدیدها، مدیرکل جدید کانون از نزدیک در جریان روند فعالیت‌های فرهنگی، هنری و ادبی کانون در مراکز فرهنگی و هنری قرار گرفت و در زمینه راهکارهای توسعه و ارتقای فعالیت‌های کانون با مربیان به گفت و گو نشست.

یادآور می‌شود اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین با برخورداری از  22 مرکز ثابت، سیار و پستی به ارایه خدمات و فعالیت های فرهنگی هنری و ادبی می‌ پردازد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 9 =